مسابقه جالب حمل همسر در امریکای شمالی +تصاویر



به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: مسابقه عجيبي در امريکاي شمالي برگزار شد که طي آن مردان با بردوش گرفتن همسران خود اقدام به دويدن از خط  شروع تا خط پايان مسير پر فراز و نشيب مسابقه ميکنند. به برنده مسابقه علاوه بر جايزه نقدي به ميزان 5 برابر وزن همسرش نوشيدني تعلق ميگيرد.

 

مسابقه حمل همسر,مسابقه,اخبار

   در اين مسابقه موانعي مثل تله هاي شني، مسيرهاي ماسه اي و چاله هاي آب و گل در طول مسير وجود دارد . حدود 50 زوج در اين مسابقه شرکت کردند .

"ميتنين" و همسرش "هاپن" از امريکا برنده چک 530 دلاري و 106 پوند نوشيدني بودند. اين زوج چند ماه پيش هم در اين مسابقه توانسته بودند عنوان نخست را از آن خود کنند.

دو شرکت کننده از جنوب پاريس عنوان دوم را کسب کردند و زوج کانادايي هم سوم شدند. بنابر اظهارات شرکت کنندگان در اين مسابقه بهترين روش براي انجام اين رقابت اين است که زن پاهايش را دور سر مرد بياندازد و به صورت وارونه از پشت او آويزان شود. به اين روش "استوني" گفته ميشود چون با الهام از انجام اين حرکات توسط مردان کشور استوني الگو برداري شده است.

گفته ميشود در اين کشور رسم است که مردان زن مورد علاقه خود را به جاي خواستگاري کردن بر دوش گرفته و با تمام قوا به سمت بيرون دهکده ميدوند تا ثابت کنند اين زن متعلق به آنهاست.... / پرداد

 مسابقه حمل همسر,مسابقه,اخبار

 

مسابقه حمل همسر,مسابقه,اخبار

 

مسابقه حمل همسر,مسابقه,اخبار

 

مسابقه حمل همسر,مسابقه,اخبار

 

مسابقه حمل همسر,مسابقه,اخبار

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------