تنها دختری که توانست سیلویو برلوسکونی را به دادگاه بکشد +عکس



سیلویو برلوسکونی,اخبار,اخبار گوناگون

 "سیلویو برلوسکونی" نخست وزیر سابق و 76 ساله ایتالیا متهم است در سال 2010 با این دختر رقاص که در آن زمان 17 ساله و زیر سن قانونی بوده است رابطه جنسی برقرار کرده است . رابطه با این دختر مراکشی که به "سارق دلها "شهرت دارد توانست این مرد سیاستمدار را در چنگ قانون اسیر کند.

برلوسکونی در دادگاهی که برای رسیدگی به این پرونده تشکیل شد در دفاع از خود گفته است : من آن زمان تصور میکردم این دختر ریشه ای مصری دارد او خود را "کریمه المهروج"معرفی کرده بود و من تصور میکردم او 24 ساله است . گفته میشود او در ازای برقراری رابطه جنسی با این دختر پول زیادی پرداخت کرده است.

این دختر مراکشی در پارتی مشهوری که برلوسکونی در ویلایش در سیسیل برگزار کرد شرکت داشته است . در این مهمانی معروف زنان بدکاره زیادی وجود داشتند که در ازای دریافت پول نقد با میهمانان رابطه برقرار میکردند. اما برلوسکونی در دادگاه اعلام کرده است این تنها یک ضیافت شام بوده و او از اقداماتی که در این مکان صورت گرفته  بی خبر بوده است. او در سال 2010 هنگامیکه این دختر به جرم سرقت در بازداشتگاه پلیس بوده از پلیس خواسته است او را آزاد کنند و او را نوه "حسنی مبارک" رئیس جمهور پیشین مصر معرفی کرده بود .در این رابطه برلوسکونی میگوید : او به من گفته بود از اقوام نزدیک حسنی مبارک است و من دوست نداشتم که مشکلات سیاسی بخاطر بازداشت او بوجود بیاید.

این دختر همیشه ادعای داشتن رابطه جنسی با این مرد 76 ساله را رد کرده است این درحالی است که دادستان میگوید او بیش از 13 بار با برلوسکونی رابطه جنسی داشته است.

در میان افرادی که در این میهمانی مشهور به میزبانی برلوسکونی حضور داشتند نام ستارگانی چون "کریستیانو رونالدو" ، "جرج کلونی" و مدل معروف ایتالیایی "الیزابت کانالیس " به چشم میخورد.

اگر این اتهامات برلوسکونی در دادگاه ثابت شود او به 15 سال زندان محکوم خواهد شد.... / پرداد

 

سیلویو برلوسکونی,اخبار,اخبار گوناگون

 

سیلویو برلوسکونی,اخبار,اخبار گوناگون

 

سیلویو برلوسکونی,اخبار,اخبار گوناگون

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------