از خوانندگي تا بازي در ورزشی فوق العاده خشن و مردانه +عکس



"لائورا اسکرامي" 22 ساله از شهرت و محبوبيت فراواني در ميان مردم لندن برخوردار است . او يک بازيکن راگبي است که در اين رشته ورزشي بسيار موفق است و حرفهاي زيادي براي گفتن دارد. او در کنار بازي در زمين راگبي خواننده نيز هست و صداي فوق العاده زيبايي دارد که طرفداران را بيش از بازيهاي او جذب ميکند.

از خوانندگی تا ورزش های خشن , بیوگرافی لائورا اسکرامي
او ميگويد راگبي يک بازي فوق العاده خشن و مردانه است و معمولا خانمها به خاطر روح لطيف و ظرافت طبعشان کمتر به سمت اين بازي جذب ميشوند. او اضافه ميکند اين که گاهي همانند يک دختر معمولي لباسهاي مجلسي بپوشد برايش بسيار جذاب است . وي يک دورگه ايتاليايي انگليسي است و گاهي ترانه هايي به زبان ايتاليايي نيز اجرا ميکند.

از خوانندگی تا ورزش های خشن , بیوگرافی لائورا اسکرامي
او در حال حاضر در دانشگاه هنر در رشته موسيقي تحصيل ميکند و درحال تهيه سومين آلبوم خود نيز مي باشد. او همچنین خود را براي حضور در رقابتهاي دوي ماراتن لندن آماده ميکند و در رشته هاي وزنه برداري و ژيمناستيک نيز فعاليتهايي داشته است.
او ميگويد نخستين علاقه مندي او در زندگي ورزش است و خوانندگي در مرحله بعدي قرار دارد. وي تاکيد ميکند انرژي که بعد از يک بازي راگبي در خود احساس ميکند بسيار بيشتر از هيجان پس از اجراست..... / pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------