چتربازی در 90 سالگی! +عکس



چتربازی در 90 سالگی! +عکس
کهولت سن باعث می شود انسان از کار افتاده شود و نداشتن توان لازم برای انجام کارهای مختلف خانه نشینی را به همراه دارد. معمولا زمانی که سن انسان بالا می رود بیماری های مختلف نیز به سراغ او خواهند آمد و توان را از او میگیرند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، در سن های بالای 70 سال به مرور توان حرکتی انسان کاهش می یابد و مشکلات قلبی و مغزی در بدن آغاز می شوند. این مشکلات می توانند فرد کهنسال را از جامعه دور کرده و خانه نشین کند. بسیاری از افرادی که سن های بالا دارند دست به کارهای خطرناک نمی زنند.

"الیس بک" خانم 90 ساله ای است که با همه افراد کهنسال فرق می کند. این مادربزرگ با توجه به سن بالا و شرایط خطرناکش از ارتفاع 4 هزار متری به سمت زمین سقوط ازاد کرد و به سلامت به زمین رسید.

 
 چتربازی در 90 سالگی,چتربازی,اخبار

  پسر این خانم که مربی چتربازی است به عنوان یک کادو به مادرش این پرش را هدیه داده است. این خانم دانمارکی نیز پس از دو روز آموزش و ورزش های ساده برای تحمل فشار ارتفاع، این پرش را به همراه پسرش انجام داد.

با توجه به آنکه نیروهای پزشکی در محل فرود مستقر بودند این خانم درکمال تعجیب با  کمترین مشکلی در محل فرود آمد. او در طی این پرش تنها دچار هیجان و البته افزایش فشار خون شده بود که با درمان های سریع بهبود پیدا کرد.

 
 چتربازی در 90 سالگی,چتربازی,اخبار

 منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------