9 شبانه روز بدون آب و غذا و خواب، بخشی از یک آیین سنتی+تصاویر



آیا می توانید نه شبانه روز را بدون آب و غذا و حتی خوابیدن یا دراز کشیدن سپری کنید؟ ناگفته نماند کوه هیئه مقدس میان کیوتو ژاپن و استان شیگا است.

یک بودایی ژاپنی اخیرا نه شبانه روز را بدون آب و غذا و حتی خوابیدن یا دراز کشیدن سپری است. چهارشنبه گذشته، یکی از «راهبان ماراتن» از «مونت هیئه» با نام کوگان کاماهوری با 41 سال سن به جمع تنها 13 راهبی پیوست که توانسته اند پس از جنگ جهانی دوم تا به امروز این آزمون استقامت طاقت فرسا را کاملا اجرا کنند. در طی این نه روز راهبان باید 100،000 بار مناجات های سوتراس را قرائت کنند. در آیین بودا هرکس موفق شود این آیین را به اتمام برساند در پایان تجسمی از «آکالا» خواهد بود. آکالا یا «پادشاه ذکاوت» جنگجویی قدرتمند است که با شمشیری شعله ور از مومنان محافظت می کند.

 

ناگفته نماند که قرار است کاماهوری در پاییز سال 2017 برای تکمیل بخش دیگری از مراسم مذهبی بودایی با نام «سِنیچی کیاهوگیو» یا «مبارزه هزار روزه» یکی از سخت ترین چالش های معنوی دنیا را آغاز کند. در این آزمون راهبان ماراتن باید مسافتی حدود 40،000 کیلومتر را بدون وقفه به دور «کوه هیئه» پیموده و 250 مکان مقدس بین راه را زیارت کند. او پیش از انجام چالش «نه روزه»، در سال 2011 موفق شد با پای پیاده 700 روز از این مسیر را طی کند و در سال 2017 آن را تکمیل خواهد نمود. البته کاماهوری سالیان بسیاری را برای تکمیل تمام مراحل آیین راهبان ماراتن پیش رو دارد.
ناگفته نماند کوه هیئه کوهی است مقدس در حد فاصل کیوتو ژاپن و استان شیگا.

 

اخبار ,اخبار گوناگون , آیین سنتی

 

اخبار ,اخبار گوناگون , آیین سنتی

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران جوان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------