چاله‌های خیابان را با این کوچولو بیابید +عکس



اخبار گوناگون - چاله‌های خیابان را با این کوچولو بیابید +عکس

چاله یکی از دشمنان انسان است که در همه حالات حتی داخل خودرو نیز می تواند به نوع مشکل ساز باشد از این رو طراحان برای از بین بردن این مشکل دست به ابداع وسیله ای جالب زده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکی از مهمترین مواردی که بسیاری از دوچرخه سواران را تهدید می کند چاله های خیابان است که ناگهان در مقابل آن ها سبز شده و باعث بروز حادثه های سخت می شود.

عده ای از طراحان برای امنیت بیشتر دستگاهی را طراحی کرده اند که می تواند به شما در تشخیص چاله های خیابان کمک به سزایی کند. "Lumigrids" وسیله ای است که در مقابل دوچرخه یا موتور نصب شده و روی زمین یک صفحه مشبک را به نمایش در می آورد.


اخبار ,اخبار گوناگون ,یافتن چاله‌های خیابان


یکی از افراد این پروژه می گوید این دستگاه در سطوح صاف یک جد.ل کامل بدون مشکل را به نمایش در می آورد اما با رسیدن به سنگ یا چاله ای تغییرات در شکل جدول ایجاد می شود که چشم قابلیت کنترل آن را دارد و دوچرخه سوار متوجه می شود که در مسیر چاله ای وجود دارد.

این دستگاه در اندازه ای بسیار کوچک برای موتور و دوچرخه ساخته شده است اما ازآنجایی که خودروها نیز به این وسیله نیاز دارند گروه در حال کار بر روی دستگاهی با قابلیت های ویژه برای خودرو است.

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,یافتن چاله‌های خیابان

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,یافتن چاله‌های خیابان

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------