حراج جورابی که 10 سال به پای ملکه ویکتوریا بود +تصاویر



حراج جورابی که 10 سال به پای ملکه ویکتوریا بود +تصاویر
"ملکه ویکتوریا" صاحب طولانی ترین دوران حکومت در تاریخ بریتانیاست. به طوریکه گفته میشد خورشید سلطنت او هرگز غروب نخواهد کرد.

ملکه ویکتوریا,پرنس فیلیپ,حراج جوراب ملكه ويكتوريا

اکنون مشخص شده است که ملکه علاوه بر سلطنت طولانی صاحب افتخار دیگری هم هست و آن استفاده از یک جفت جوراب ساق بلند مشکی به مدت 10 سال مداوم و حدود 63 سال سلطنتش است.
گفته میشود یک جفت جوراب مشکی ابریشمی وجود دارد که متعلق به اوست و او بارها این جورابها را تعمیر و دوباره استفاده کرده است و حتی حاضر نبوده است که آنها را با یک جفت جوراب نو جایگزین کند.
یکی از این جورابها سوراخهای بزرگی دارد که به طرز ماهرانه ای دوخته شده است و یکی دیگر از آنها شامل در رفتگی های زیادی در جاهای گوناگون جوراب است که ملکه آنها را با مهارت خاصی دوخته است. گفته میشود او در دهه 1870 هرروز  همین یک جفت جوراب را به پا داشته است.

او سالها عزادار همسرش "پرنس فیلیپ" بوده و همیشه لباس مشکی به تن داشت و گویا تنها همین یک جفت جوراب با لباسهای عزاداری او همخوانی داشته است.
چندی پیش نیز لباس زیر ملکه با قیمتی بسیار بالا به حراج رسید و حالا قرار است این لباسها به حراج گذاشته شود . قیمت پایه برای این جورابها 1000 پوند در نظر گرفته شده است.

ملکه ویکتوریا,پرنس فیلیپ,حراج جوراب ملكه ويكتوريا

ملکه ویکتوریا,پرنس فیلیپ,حراج جوراب ملكه ويكتوريا

منبع:پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------