زایمان عجیب یک سرباز زن در خط مقدم + عکس



به نقل از دیلی میل: حدود 500 زن سرباز در حال حاضر از کشور انگلستان در افغانستان خدمت ميکنند ، اما نکته جالب در مورد یکی از زنان سرباز این است او حتي نميدانست باردار است در خط مقدم زايمان کرد.

زایمان سرباز زن , زایمان در خط مقدم
اين خانم يک روز بعد از حمله هوايي گروه طالبان به مقر نيروهاي خارجي مستقر در هيلمند اين کشور دچار درد زايمان شد و يک پسر به دنيا آورد.
اين نوزاد 5 هفته زودتر از موعد به دنيا آمده است و بنابر گزارشات حال او و مادرش خوب است و قرار است به زودي يک تيم متخصص اطفال از بيمارستان آکسفورد به افغانستان سفر کند تا مادر و فرزند را با مراقب ويژه به خانه بازگرداند.
فرماندهان نظامي از اين تولد نابهنگام حيرت زده شده اند و درخواست داروهايي در اين رابطه ارائه داده اند تا به منطقه جنگي فرستاده شود. از سال 2003 تا کنون بيش از 200 زن از بريتانيا که مشخص شده بود باردار هستند به کشورشان بازگردانده شدند تا وضع حمل کنند اما اين اولين بار است که يک سرباز زن در خط مقدم زايمان ميکند.
اين سرباز در مصاحبه اش گفته است اصلا نميدانسته باردار است .او بعد از حمله هوايي دچار دل درد شديدي شد و با انجام معاينات مشخص شد او باردار است و در حال وضع حمل ميباشد.

زایمان سرباز زن , زایمان در خط مقدم
به گفته پزشکان اين موقعيت نادري است که مادر از باردار بودن خود بي خبر است و حتي تا هنگام زايمان متوجه اين مسئله نشده است. نکته جالب اينجاست که اين سرباز همانند ديگر همرزمانش در اردوهاي سخت نظامي شرکت ميکرده و چون نميدانسته باردار است مسافتهاي طولاني با وزنه هاي سنگين را پيموده است اما آسيبي به جنين او نرسيده است..... /  گروه خبری پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------