سرنوشت عجیب زنی که توسط ميمونها بزرگ شد +عکس



به گزارش پرداد به نقل از ساندي تايمز: "مارينا چپ من" نام دختری است که در در دهه 50 ميلادي و در حالی که فقط 5 ساله بود توسط آدم ربايان ربوده شد و بعد از مدتي در جنگلها رها شد.

بزرگ شدن زنی توسط ميمونها

وي مدت 5 سال همانند تارزان در کلوني ميمونهاي کاپوچين زندگي ميکرد. او از ميمونها ياد گرفت چطور با دست خالي شکار کند. در تمام اين مدت از چيزهايي مثل ميوه جات و پرندگان و خرگوشها تغذيه کرده است

دختر او ونسا جيمز در مصاحبه اش با ساندي تايمز گفته است: او به خوبي آموخته بود که چگونه از خود مراقبت کند او تنها يک بار به خاطر خوردن تمشک سمي به سختي بيمار شد.

زندگي جنگلي وي زماني پايان يافت که يک سري شکارچي او را در جنگل يافته و يک خانه فساد در شهري نزديکي مکاني که او را يافتند فروختند. او در آنجا مرتبا شکنجه ميشد و مورد آزار و اذيت قرار ميگرفت . خيلي زود از آن مکان گريخت و توسط يک خانواده کلمبيايي به فرزندي قبول شد .آنها نام "مارينا لوز" را براي او برگزيدند و زمانيکه بيست ساله شد به بريتانيا مهاجرت کرد. وی که حالا "مارینا" نام دارد درآن جا با جواني به نام "جان چپ من" آشنا شد و بعدها اين دو باهم ازدواج کردند.

"مارینا" و "جان" اکنون دو فرزند دارند. او همچنان عادتهاي عجيب و غريبش را حفظ کرده است .يکي از فرزندانش ميگويد ما وقتي غذا بخواهيم بايد با سر و صدا مادرمان را متوجه کنيم . همه همکلاسان ما چون مادرم زني عجيب است او را دوست دارند. او هنوز اخلاقهاي بچه گانه اش را حفظ کرده است.

او به کمک دختر بزرگش قصد دارد زندگي خود را به صورت يک کتاب منتشر کند.يک تهيه کننده تلويزيوني نيز قرار است داستان زندگي اين زن را مقابل دوربين ببرد./گروه خبری پرداد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------