کاربردی‌ترین قمقمه دنیا +عکس



کاربردی‌ترین قمقمه دنیا +عکس

طراحان چینی به تازگی قمقمه ای ساخته اند که با وزن کم مهمترین امکان کوهنوردی و کمپینگ یعنی همراه داشتن اب سرد و گرم به طور همزمان در اختیار شما قرار می دهد.

برای سفر یا پکنیک همیشه به همراه داشتن قمقمه یکی از شروط بوده است. البته این شرط سختی هایی نیز به همراه دارد چرا که باید یک قمقمه آب گرم و یکی آب سرد به همراه داشته باشید که وزن آن ها بسیار زیادی و حجم فراوانی اشغال می کند.

طراحان چینی به تازگی راهی جالب برای از بین بردن این مشکلات پیدا کرده اند که می تواند کمک بزرگی به همه خانواده و عاشقان پیکنیک کند. این قمقمه می تواند آب سرد و گرم را در کنار هم برای شما نگه دارد.

اخبار جالب و خواندنی , قمقمه آب

نمونه هایی از فلاکس های بزرگ که می توانند این کار را انجام دهند تا به حال ساخته شده است اما این اولین ایده ای است که برای یک قمقمه ارائه شده است. چرا که این قمقمه بسیار کم حجم با وزنی بسیار کم حتی در مواقع کاملا پر است.

این قمقمه به این صورت است که از سبک ترین آهن بدنه آن ساخته شده است همچنین از وسط به دوقسمت تبدیل می شود که با توجه به علائمش باید بدانید آب گرم و سرد را در کدام یکی بریزید.  این کار باعث می شود تا اب شما در طول 24 ساعت هیچ تغییر دمایی نداشته باشد.

ساخت این وسیله می تواند کمپینگ را کمی جذاب تر کند چرا که بسیاری تنها از حمل وسیله های سنگین تا ارتفاع بسیار زیاد کوه یا برای مسیرهای پیاده روی هراس دارند. همچنین همراه داشتن یک قمقمه 24 ساعته با وزن کم تقریبا برای اولین بار است.

اخبار جالب و خواندنی , قمقمه آب

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------