مادر 55 ساله پس از 40 سال صاحب فرزند شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مادر 55 ساله پس از 40 سال صاحب فرزند شد

مادر 55 ساله مرندی بعد از 40 سال زندگی صاحب فرزند دختری شد که او را هدیه خداوند به خانواده خود می‌داند.

این زوج مرندی که در حال حاضر مرد 60 و زن 55 ساله هستند از موقع ازدواج تاکنون از داشتن فرزند محروم بودند و با مراجعه مکرر به دکتر و متخصصان در استان و کشور متاسفانه علم پزشکی نتوانسته بود اولادی را نصیب این زوج خوشبخت کند، اما بالاخره با توکل به خداوند متعال و امید به زندگی زن 55 ساله مرندی امروز در یکی از بیمارستان‌های تبریز بستری و نوزادی را به دنیا آورد.
 
در این زندگی پرفراز و نشیب ایام تلخ و شیرینی بسیاری وجود دارد که هر کدام مشکلات خاصی را در چرخش دوران حیات نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
در این حال صبر و تحمل انسان امیدواری به معادلات الهی است که همواره نویدبخش بسیاری از خرسندی‌ها و دل‌خوشی‌های زندگی می‌تواند باشد، که امید و آرزو همیشه اگر با لطف خداوند همراه باشد ناامیدی‌ها به بسی امیدواری تبدیل شده و بر حیات و دوام خانواده شکل و قوت دیگری را می‌بخشد.
 
و انتظار یکی از خواسته‌های انسان است که برای رسیدن به آن لحظه شماری می‌کند و آن هم انتظاری برای تولد یک نوزاد و آرزوی 40 ساله این زوج خوشبخت با امیدهای انسانی در زندگی مشترک یک زوج مرندی امروز که روز دعا و مغفرت و متعلق به آقا صاحب الزمان است

 

بالاخره پس از 40 سال شکوفا زده و با تولد یک نوزاد دختر برای اکبر آقا و زهرا خانم در شهرستان مرند استان آذربایجان‌شرقی بارقه زندگی با صیانت خداوند متعال ترسیم زده شد.
 
انسان برای اینکه بتواند در ادامه حیات و امیدهای خودش برسد همواره به تنهایی نتوانسته مشکلی را از مشکلات حل کند

 

و در این میان هرکدام از خواسته‌ها تلخی و شیرینی‌هایی هم دارد و این همان فرصت‌های بیکران الهی است که نویدبخش بسیاری از خرسندی‌ها و دل‌خوشی‌های زندگی می‌تواند باشد و انتظار یکی از دستاوردهایی است که اگر با عشق و خلوص ایمان باشد همیشه امید و آرزوهای را برآورده خواهد کرد.
 
در این میان امروز این زوج خوشبخت مرندی که بیش از 40 سال از داشتن فرزند محروم بودند امید در زندگی مشترکشان شکوفا شده و با تولد این نوزاد دختر یا میوه باغ بهشتی بار دیگر صفحه خوش زندگانی در وجود این خانواده مرندی ترسیم شده است.
 
این زن 55 ساله در یکی از بیمارستان‌های تبریز دخترش را به دنیا آورده و بنا به اظهار دکتر معالجش حال مادر و این نوزاد که با عمل سزارین بدنیا آمده خوب و هر دو سالم هستند./باشگاه خبر نگاران

 


 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------