مردی با کلکسیون 9 هزار عروسک +عکس



مردی با کلکسیون 9 هزار عروسک +عکس

کلکسیون داری یکی از سرگرمی هایی است که عده ای در دنیا به آن مشغول هستند و البته بهای زیادی را نیز برای تکمیل کردن کلکسیون خود پرداخت می کنند. کلکسیون ها دارای بازه مختلفی است و موارد عجیب را نیز در بر می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  کلکسیون دارها از تمبرهای کوچک نایاب تا کش شلوار و حتی کرک ناف را جمع آوری می کنند. این کلکسیون های عجیب همگی دارای خصوصیت های خاصی هستند که از دیگر کلکسیون ها متمایز می شوند.

"جیان یانگ" یک مرد سنگاپوری است که این روزها کلکسیونی بسیار عجیب را دور خودش جمع کرده است. این مرد کلکسیونی از 9 هزار عروسک مختلف را در اطراف خودش دارد و حالا خانه او اجازه نمی دهد بیش از این عروسک خریداری کند.

 

کلکسیون عروسک,عکس مردی با کلکسیون 9 هزار عروسک


کلکسیون این مرد 33 ساله شامل 6 هزار عروسک دخترونه مانکنی است و 3 هزار عروسک دیگر شامل شخصیت کارتون ها و عروسک های مختلف می شود. این کلکسیون کاملا دخترانه ارزشی نزدیک به 500 هزار دلار دارد.

این مرد کلکسیون خود را از 20 سال پیش آغاز کرده است. او برای جمع کردن برخی از این عروسک ها که بسیار نادر هستند مسافرت های بسیار طولانی کرده است. برخی از این عروسک ها تنها در تعداد محدود و در اطراف سال 1950 ساخته شده اند. این مرد قصد دارد خانه خود را برای جمع کردن عروسک های بیشتر عوض کند. 

 

کلکسیون عروسک,عکس مردی با کلکسیون 9 هزار عروسک

 

 

کلکسیون عروسک,عکس مردی با کلکسیون 9 هزار عروسک

/باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------