رستوران‌های باورنکردنی +عکس



رستوران‌های باورنکردنی +عکس

رستوران ها محل هایی هستند که از قرارهای کاری تا مجلس های مختلف در آن ها گرفته می شود. انتخاب یک رستوران به غیر از کیفیت غذا به محیط و نوآوری در طراحی آن نیز مربوط است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رفتن به رستوران می تواند راهی برای رساندن غذای جسم باشد اما اگر محیطی که در آن غذا را می خورید زیبا باشد، غذای روح نیز به بدن می رسد و لذتی چند برابر از غذا خواهید برد با این حال تعدادی رستوران در دنیا هستند که به این موارد توجهی نداشته اند و برای جذب مشتری از راه های عجیب استفاده می کنند. آن ها رستوران های خود را به عجیب ترین شکل ممکن ساخته اند و به طریق مختلف از میهمانان خود پذیرایی می کنند.


رستوران تابوت ها

 

عکس رستوران‌های جالب, رستورانهای شگفت اوردر دنیا

 
در نزدیکی مرز لهستان، رستورانی قرار دارد که دکوراسیون خود را تابوت های مختلف قرار داده است. این رستوران که خودش هم از تابوت درست شده است به عنوان بزرگترین تابوت دنیا شناخته می شود. در این رستوران هر کسی باید در کنار تابوت ها که در برخی از آن ها مردگانی نیز وجود دارد غذا بخورد و بشقاب ها و دیگر وسایل نیز همگی مرگ را برای انسان تداعی می کنند. کمتر کسی است که وارد این رستوران شود و بدون ترسیدن از آن خارج شود.

غذا در آسمان

 

عکس رستوران‌های جالب, رستورانهای شگفت اوردر دنیا

 
وقتی شما انتظارهای بالایی از یک رستوران داشته باشید حتما قصد دارید بهترین پذیرایی را در باورنکردنی ترین نقطه از شما بکنند. رستوران فضایی یکی از همین رستوران هاست که برای افرادی ساخته شده است که می خواهند تجربه ای فراموش نشدنی داشته باشند. این رستوران میزهای مخصوصی دارد که پس از تکمیل شدن ظرفیت توسط یک جرثقیل به آسمان کشیده می شوند. سپس شما می توانید در آسمان و به طور معلق غذای خود را میل کنید. این رستوران متحرک است و هر چند ماه یک بار شهر خود را عوض می کند.

 

مواد اولیه زباله ای

 

عکس رستوران‌های جالب, رستورانهای شگفت اوردر دنیا

 
رستوران تازه تاسیس "راب اوگ استاب" که در کشور دانمارک آغاز به کار کرده است راهی عجیب را برای پخت غذاها در پیش گرفته است که شاید خیلی ها را به خود جذب نکند زیرا اگر کسی کمی روی غذا حساس باشد هرگز پا درون این رستوران نمی گذارد.

 "سوفی سیل" که یکی از بازکنندگان این رستوران است در مورد نحوه طبخ غذا میگوید که آشپزهای این رستوران تنها مواد اولیه ای را در اختیار دارند که سوپرمارکت ها و مردم دور ریخته اند و به نوعی ته مانده خریدهای مردم، مواد اولیه غذاهای این رستوران شده است. صاحب این رستوران در مورد ایده اولیه افتتاح آن نیز گفته است که صرفه جویی و جلوگیری از دور ریخته شدن غذاها پشتوانه این رستوران هستند.


رستوران دوقلوها

 

عکس رستوران‌های جالب, رستورانهای شگفت اوردر دنیا

 

 "الکسی خودروسکو" صاحب رستورانی در دل مسکو است که این روزها سروصدای زیادی ایجاد کرده است زیرا این رستوران به وسیله دوقلوها کنترل می شود و شما می توانید یک کپی از هر گارسون یا آشپزی را در همان محیط ببینید. صاحب این رستوران مشابه بودن پیشخدمت ها را بهترین دلیل برای جذب مشتری می داند.

رستوران تاریکی

نورپردازی یکی از جنبه های مهم در طراحی رستوران است ولی "رستوران تاریکی" این مسئله را به طور کلی از رستوران خود حذف کرده است. " رستوران تاریکی" که این روزها در شهرهای پاریس، مسکو و لندن شعبه های متعدد دارد از مشتریانش در تاریکی مطلق پذیرایی می کند.

با ورود به این رستوران باید تمامی وسایلی که ممکن است نور داشته باشند درون کمد گذاشته و سپس به سمت میزها بروید. انتخاب غذا نیز بسیار شانسی است زیرا شما منو را نمی بینید و باید یک غذا را به طور اتفاقی انتخاب کنید. در این رستوران گاهی صداهای ترسناک نیز به گوش می رسد و فضا را بیش از گذشته عوض می کند.

/باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------