مکان‌هایی حیرت‌انگیز که پیش از مرگ بهتر است ببینیم+تصاویر



افراد لیستی‌های مختلفی دارند که دوست دارند تا روزی که زنده هستند بتواند آن‌ها را انجام دهند، مانند لیست کتاب‌هایی که باید بخوانند، لیست فیلم‌هایی که باید ببینند و لیست مکان‌هایی که باید بروند. در اینجا لیستی از زیباترین مکان‌ها را مشاهده می‌کنیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،افراد لیستی‌های مختلفی دارند که دوست دارند تا روزی که زنده هستند بتواند آن‌ها را انجام دهند، مانند لیست کتاب‌هایی که باید بخوانند، لیست فیلم‌هایی که باید ببینند و لیست مکان‌هایی که باید بروند. در اینجا لیستی از زیباترین مکان‌ها را مشاهده می‌کنیم.

شاید شما جز آن دسته از افرادی باشید زیاد اهل گردش و تفریح و مسافرت به نقاط دور دست نیستید و فکر می‌کنید که بهترین و زیباترین مکان تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت در کشور خودتان وجود دارد.

به نوعی می‌شود گفت این حرف درست است ولی اگر مکان‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم را برای رفتن در نظر بگیرید البته به شرط نداشتن مشکل مالی، لذت زیادی خواهید برد، حتی اگر اکنون پول کافی ندارید می‌توانید رفتن به یکی از این مکان‌ها را در برنامه چندین سال آینده خود قرار دهید یا اینکه کلا بدانید چنین مکان‌هایی هم وجود دارند.

1.قلعه تابستانی در ایتالیا: این مکان در تاسکانی قرار دارد و از مکان‌هایی است که باید در سفر به ایتالیا حتما از آنجا دیده شود. سقف این قلعه فوق‌العاده زیباست.

 اخبارگوناگون ,خبرهای  گوناگون,مکان‌های جالب


2.دره تولد، گرینلند: تکه یخ بزرگی منتظر است که تقریبا هم اندازه با گرند کنیون است.

 اخبارگوناگون ,خبرهای  گوناگون,مکان‌های جالب


3.بریس کنیون، یوتا: این یک مکان سورئال در قسمت جنوبی یوتا قرار دارد. جایی که تخته سنگ‌های بزرگ، پس از سالها قرار گرفتن در برابر ناملایمات آب‌وهوایی و جریان آب، شکل‌های زیبایی را خلق کرده‌اند.

 اخبارگوناگون ,خبرهای  گوناگون,مکان‌های جالب


4.ناپولی، کائوآئی: این منطقه که از توریستان در امان مانده از آب و هوای استوایی کائوآئی گریخته‌است.

 اخبارگوناگون ,خبرهای  گوناگون,مکان‌های جالب


5.آبشار ویکتوریا، زیمباوه: این تصویر بزرگترین آبشار دنیاست.

 اخبارگوناگون ,خبرهای  گوناگون,مکان‌های جالب

  اخبار  گوناگون  -   باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------