استخوان های باورنکردنی +عکس




اخبار گوناگون - استخوان های باورنکردنی +عکس

"جنیفر ترسک" هنرمندی است استخوان ها در دستش به مانند خمیر بازی هستند زیرا او می تواند کاری با استخوان موحودات مختلف کند که هیچ انسانی تا به حال انجام نداده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، استخوان بخشی بسیار سخت از بدن انسان است که کمتر کسی می تواند آن را شکسته یا خرد کند. استخوان در میان همه حیوانات به غیر از نرم تن ها وجود دارد. برخی حیوانات مانند ماهی استخوان های ریز و تیغی و برخی دیگر مانند کرگدن استخوان های بسیار محکم دارند.

"جنیفر ترسک" هنرمندی است استخوان ها در دستش به مانند خمیر بازی هستند زیرا او می تواند کاری با استخوان موحودات مختلف کند که هیچ انسانی تا به حال انجام نداده است. این هنرمند با دقت بسیار زیادی مجسمه های خاصی از دل استخوان ها بیرون می کشد.
 

اخبار,اخبار گوناگون,حکاکی روی استخوان

 
این هنرمند با کمک هنر بی اندازه خود در حکاکی روی استخوان ها نقش های مختلف می سازد و برخی از آن ها به قدری نازک هستند که با یک حرکت ممکن است شکسته شوند. او همچنین برای متفاوت شدن خود بر روی مجسمه ها از آب طلا و دیگر سنگ های تزئینی استفاده می کند.

این هنرمند با استفاده از ابزارهای کوچک و حساس استفاده می کند و استخوان های خود را از میان ماهی های مختلف یا حیوانات غول پیکر استفاده می کندو تا به حال کسی روی آثار او قیمتی نگذاشته است اما به نظر بیش از 20 هزار دلار هر کدام ارزش داشته باشد.
 

اخبار,اخبار گوناگون,حکاکی روی استخوان

 

اخبار,اخبار گوناگون,حکاکی روی استخوان

 

اخبار,اخبار گوناگون,حکاکی روی استخوان

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------