جزیره‌ خرگوش‌ها جاذبه جدید گردشگری ژاپن!(عکس)





اخبار گوناگون - جزیره‌ خرگوش‌ها جاذبه جدید گردشگری ژاپن!

یک جزیره متروکه در ژاپن که از آن بعنوان جزیره‌ خرگوش‌ها نامبرده می‌شود، به جاذبه جدید گردشگری این کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش ایسنا ، دولت ژاپن قصد دارد یک جزیره متروکه را کیلومترها از سواحل این کشور فاصله دارد را به مقصد جدید گردشگری این کشور تبدیل کند.

به گزارش یومیوری، این جزیره که «اوکونوشیما» نام داشته و در نزدیکی سواحل جنوب غربی ژاپن واقع شده در سالهای جنگ جهانی دوم محل استقرار یک کارخانه و آزمایشگاه ویژه ساخت سلاح‌های شیمیایی بود، به همین نسل اول این خرگوش‌ها برای آزمایش سلاح‌های شیمیایی به این جزیره آورده شدند.

اما پس از گذشت سال‌ها از پایان جنگ جهانی دوم و تخلیه اوکونوشیما توسط انسانها، زاد و ولد خرگوشها در این جزیره ادامه داشته و در حال حاضر تنها ساکنان اوکونوشیما محسوب می‌شوند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جزیره‌ خرگوش‌ها


مقامات ژاپنی که صنعت گردشگری کشورشان هنوز نتوانسته با وجود گذشت دو سال از زلزله و سونامی مرگبار سال 2011 به روزهای خوبش بازگردد، برنامه‌های فراوانی را برای جذب بیشتر گردشگران در دست اجرا دارند که جذب گردشگران به اوکونوشیما می‌تواند یکی از آنها باشد.

ژاپن در سال 2013 میزبان حدود 10 میلیون گردشگر بود و خود را برای میزبانی از 12 میلیون گردشگر در سال جاری میلادی آماده می‌کند. دولت ژاپن همچنین قصد دارد شرایط لازم برای جذب 20 میلیون گردشگر در سال 2017 و 25 میلیون گردشگر را در سال 2025 با جذب سرمایه‌گذاری خارجی در زیرساخت‌های صنعت گردشگری این کشور مهیا کند که حاصل آن ایجاد هزاران شغل جدید در ژاپن خواهد بود.
 اخبار گوناگون - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------