بالا رفتن مرد عنکبوتی از برج ترامپ (+عکس)



پلیس نیویورک روز چهارشنبه جوان ۲۰ ساله ای را که از یکی از برج های ترامپ بالا رفته بود، دستگیر کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از نقل از یورونیوز، پلیس توانست این مرد عنکبوتی را در طبقۀ ۲۱ این برج ۲۰۰ متری گیر بیاندازد و مانع صعود بیشتر او شود.
 
یکی از تماشاگران صحنۀ بالا رفتن این مرد عنکبوتی می گوید: «ما در فضای عمومی محوطه برج نشسته بودیم، این مرد هم بود. ناگهان شروع به در آوردن شلوارکی که به پا داشت کرد و طنابهایی هم به او آویزان بود. او شروع به پریدن به اطراف کرد و ناگهان به سرعت دوید. ما فکر می کردیم که او می خواهد از این برج بپرد اما بعد فهمیدیم که با مکنده هایی که داشت از برج بالا می رود.»
 
هویت صعود کنندۀ برج ترامپ اعلام نشده اما در ویدئوی کوتاهی که به این مرد عنکبوتی نسبت داده می شود او که خود را یک محقق مستقل معرفی کرده از همه دعوت می کند به کاندیدای جمهوریخواهان رای بدهند.

 وی همچنین در این ویدئو گفته بود که بعد از رسیدن به آخرین طبقه با دونالد ترامپ که در پنت هاوس این برج زندگی می کند، دیدار خواهد کرد اما نامزد جمهوریخواهان در آپارتمان خود نبود و برای سخنرانی به فلوریدا رفته بود.
 
پلیس این مرد جوان را به بیمارستان منتقل و اعلام کرد قرار است این مرد عنکبوتی تحت آزمایشات روانی هم قرار بگیرد.
 
برج ترامپ که در خیابان پنجم در منهتن نیویورک قرار دارد یکی از بلندترین برج های این شهر است و نامزد جمهوریخواهان در یک آپارتمان وسیع سوبلکس در بالای این برج زندگی می کند. ستاد انتخاباتی میلیاردر آمریکایی نیز در همین برج قرار دارد.

  اخبارگوناگون ,خبرهای   گوناگون , اخبار  جدید

 

  اخبارگوناگون ,خبرهای   گوناگون , اخبار  جدید

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------