گران‌ترین کیبوردهای جهان (+تصاویر )




اخبار گوناگون - گران‌ترین کیبوردهای جهان+تصاویر

در دنیای امروز کامپیوترهای خانگی بخش مهمی از زندگی روزمره ما محسوب می شوند، کاربرد این دستگاه ها در زندگی روزمره بسیار زیاد است و افراد بسیاری حاضر هستند تا برای زیباترین آن ها مبالغ سنگینی را هزینه کنند.

 استفاده های روزمره ما از کامپیوترها بی حد و اندازه است، این وسایل این روزها در همه جهات زندگی ما دخالت دارند.

یکی از مهم ترین قطعات کامپیوتر کیبورد است، بدون این قطعه دسترسی ورودی ما به دستگاه به شدت محدود می شود. کیبورد تا قبل از اختراع و معرفی موس تنها راه کنترل یک دستگاه رایانه بود.

اکثر افراد به کیبوردی که خریداری می کنند و برای استفاده به کامپیوتر خود متصل می کنند توجه خاصی نمی کنند، اما اگر شما علاقه خاصی به دستگاه رایانه خود دارید مطمینا در خرید این قطعه هم به شدت دقت می کنید.

در این گزارش 10 کیبود گران قیمت را به شما معرفی می کنیم که احتمالا  کاربران عادی استفاده ای از آن ها ندارد اما مطمئنا از دیدن آن ها پشیمان نخواهند شد.

 

کیبورد طلای خالص
قیمت: 360 دلار
این کیبورد که توسط شرکت ژاپنی وازکورا تولید شده کاملا شبیه یک کیبورد عادی است با این تفاوت که کل سطح آن با ورق هایی از طلا پوشانده است. ورق های طلای ژاپنی از سال 800 میلادی شهرت فراوانی دارند و در تزیین اجسام مختلف از آن ها استفاده می شود.

 

اخبار,اخبار گوناگون,گران‌ترین کیبوردهای جهان

کیبورد راحتی
قیمت: 350 دلار
این کیبورد با طراحی خاصی که دارد می تواند به سه قسمت مجزا تقسیم شود و شما می توانید آن را به بهترین شکل کنار یکدیگ قرار دهید، برای مثال اگر چپ دست باشید می توانید دکمه های ماشین حساب را به سمت چپ جا به جا کنید تا استفاده از آن ها برای شما راحت تر شود.

 

اخبار,اخبار گوناگون,گران‌ترین کیبوردهای جهان

دیتاهند حرفه ای 2
قیمت: 675 دلار
اگر از کیبوردهای که در انواع فیلم های علمی تخیلی استفاده می شود خوشتان می آید مطمینا عاشق این مدل می شوید. کیبورد دیتا هند به شکلی طراحی شده که شما دست خود را به صورت ثابت بر سطح آن قرار می دهید و تنها با جابه جایی جزیی انگشتانتان می توانید به تایپ بپردازید.

 

اخبار,اخبار گوناگون,گران‌ترین کیبوردهای جهان

کیبورد مدیران، مالترون
قیمت: 920 دلار
شرکت مالترون تولید کننده انواع کیبوردهای راحتی است و بیشتر کیبوردهایشان به شکلی طرای شده تا حداقل خستگی را برای استفاده کنندگان به همراه داشته باشد. این کیبورد یکی از آخرین مدل های این شرکت است که با استفاده از استیل و پلی کربنات ساخته شده است.

اخبار,اخبار گوناگون,گران‌ترین کیبوردهای جهان

کیبورد کاستوم دیتامنسر
قیمت: 1600 دلار
این کیبورد به صورت کامل به شکل شخصی سازی شده طراحی شده و در ساخت آن از چراغ های ال ای دی جواهری، دکمه هایی با برنامه ریزی خاص و بدنه سفارشی استفاده شده است. قیمت این کیبورد بر اساس سفارش و تقاضای شما متغیر است و در میان 1200 تا 1600 دلار قرار دارد اما با این حال شما می توانید با سفارش جواهرات بیشتر در این کیبورد قیمت آن را به شدت بالاتر ببرید.

 

اخبار,اخبار گوناگون,گران‌ترین کیبوردهای جهان

کیبورد فنگرورک، تاچ استریم
قیمت: 1500 دلار
قیمت اصلی این کیبورد در حدود 340 دلار است اما پس از خریداری شدن شرکت تولید کننده آن و توقف تولید این مدل کیبورد قیمت آن تا 1500 دلار افزایش یافته است، در صورتی که یکی از این کیبوردها را در وضعیت مناسب در اختیار دارید می توانید آن را به قیمت خوبی به فروش برسانید.

اخبار,اخبار گوناگون,گران‌ترین کیبوردهای جهان

2000-IS-DT
قیمت : 2200 دلار
آیا در حال سفر به میدان نبرد هستید ؟ پس بهتر است به فکر خرید این مدل باشید. این کیبورد از استیل مقاوم زد آب و مقاوم در برابر فشار ساخته شده است که می تواند از دمای منفی 40 درجه تا مثبت 90 درجه را تحمل کند. قیمت کیبوردهای این شرکت بر اساس نوع ساخت از 400 تا 2200 دلار متغیر است.

اخبار,اخبار گوناگون,گران‌ترین کیبوردهای جهان

آپتیموس ماکسیموس
قیمت: 2400 دلار
طراحی شده توسط استودیو لبداو طراحی شده و به صورت کامل قابلیت شخصی سازی را دارا است. این کیبورد طراحی ظاهری ساده ولی زیبایی دارد. کلیه دکمه ها کاملا تاریک هستند و. شما می توانید دکمه های مورد نظرتان را با ال ای دی رنگی روشن کنید. در سمت چپ این کیبورد نیز دکمه های کاملا مخصوصی وجود دارد که هرکدام به همراه آیکون مخصوص برنام مورد نظر شما است.

اخبار,اخبار گوناگون,گران‌ترین کیبوردهای جهان

آپتیموس پاپیولاریس
قیمت: 2.554 دلار
این کیبورد توسط یک شرکت طراحی روسی ساخته شده است . شما می توانید تمامی دکمه های این کیبورد را شخصی سازی کنید و بر روی آن ها شکل خاص مورد نظرتان را نمایش دهید. این کیبورد از نظر زمان عکس العمل نیز خود یک رکورددار است و می تواند به سرعت فشرده شدن هر کیبورد را تشخیص دهد.

اخبار,اخبار گوناگون,گران‌ترین کیبوردهای جهان

کیبورد حرفه ای هپی هکینگ
4400 دلار
کیبوردی ساخته شده توسط زیر مجموعه شرکت فوجیتسو، این کیبورد طراح کاملا خاص و منحصر به فردی دارد. شکل آن به شدت شبیه کیبوردهای قدیمی است و دکمه های آن به شکلی است که به نظر می آید سال ها از ان کیبورد استفاده می شده است. با این حا قیمت این کیبورد عطیقه نو بیش از 4000 دلار است.

اخبار,اخبار گوناگون,گران‌ترین کیبوردهای جهان

اخبار گوناگون - بازار خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------