این زنان خطرناک‌ترین قاتلان تاریخ لقب گرفته اند +تصاویر



  اخبار گوناگون  ,خبرهای گوناگون,خطرناک‌ترین  زنان

پرونده زنان قاتل در طول تاریخ، همواره جنجال برانگیز بوده و سروصدای بسیاری در جوامع مختلف برپا کرده است.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نقش یک زن در قتل "کیم جونگ نام" برادر رهبرکره شمالی سبب شد تا به معرفی خطرناک ترین قاتلان زن در طول تاریخ بپردازیم.

 

- شی جینکیائو

معروف ترین قاتل زن در ژاپن است. وی یکی از مسئولان ارشد نظامی ژاپن را که قاتل پدرش بود در سال 1925 به قتل رساند. وی با تغییر چهره، خود را به آن مرد نزدیک کرد و با شلیک سه گلوله، وی را به قتل رساند، اما جالب است بدانید این زن پس از 11ماه زندان، عفو شد.

  اخبار گوناگون  ,خبرهای گوناگون,خطرناک‌ترین  زنان

- ماتا هاری

"ماتا هاری"؛ معروف ترین قاتل قرن بیستم است. وی اطلاعات مربوط به فرانسه را نزد آلمانی ها فاش کرد و باعث کشته شدن 50 هزار سرباز ارتش فرانسه شد. به همین دلیل در سال 1917 اعدام گردید.

  اخبار گوناگون  ,خبرهای گوناگون,خطرناک‌ترین  زنان

- اندویا لوبیز

"اندویا لوبیز" از زیبایی اش برای فریفتن نیروهای امنیتی اسپانیا استفاده می کرد. وی در سال 1986 با خودروی بمب گذاری شده به طرف نیروهای امنیتی اسپانیا حمله کرد و باعث کشته شدن 12 نفر از آنها گردید.

 

- ماری سوکلوف

"ماری سوکلوف" تنها یک کشاورز ساده روسی بود، در اوایل قرن بیستم که حاکم، بسیاری از مردم را اعدام کرد، وی با خود عهد بست تا با بمب گذاری در خودروی این مقام مسئول، وی را ترور کند، اما با سر خوردن خودرو بر روی برف سنگین، بمب عمل نکرد و "سوکلوف" مجبور شد تا بمب دیگری به طرف خودروی این مرد پرتاب کند و وی را به قتل برساند.

  اخبار گوناگون  ,خبرهای گوناگون,خطرناک‌ترین  زنان

- کیم هیون هوی

بمب گذاری "کیم هیون هوی" در سال 1987 در هواپیمای کره جنوبی، باعث کشته شدن 115 مسافر این هواپیما شد. وی کتابی با نام "اشک های روحم" نوشت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------