مسابقه شوهر سواری زنان انگلیسی + تصاویر



در سالهای اخیر، انگلیسی ها مسابقه عجیبی به تقلید از یک سنت و رسم در میان قوم وایکینگ های اسکاندیناوی برگزار می کنند که به آن شوهر سواری یا حمل همسر می گویند. در طی این مسابقه که سرشار از خنده و شگفتی است زنان انگلیسی بر دوش همسر سوار می شوند و آقایان شرکت کننده با حمل آنها مجبورند مسافتی طولانی را طی کنند تا به خط پایانی برسند . این مسابقه در سالهای اخیر در کشورهای دیگری مثل امریکا و فنلاند نیز برگزار شده است

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل، در این رقابت برگزار کنندگان مسابقه با پاشیدن آب روی شرکت کنندگان سعی می کنند تا تعادل مردان را بر هم بزنند و او نتواند راه خود را ادامه دهد .

 

مسیری که شرکت کنندگان باید طی کنند 380 متر (1250 فوت ) است . در طول مسابقه 40 مرد همسران خود را بر دوش می گیرند و با سرعت زیادی مسیر را می دوند.

 

این رقابت به داخل انگلیس محدود نمی شود و داوطلبان از کشورهای همسایه نیز می توانند در این مسابقات شرکت کنند . در این دور مسابقات " جک مک کندریک "23 ساله به همراه همسرش " کریستی جونز" از شمال ولز برنده شدند . این زوج توانسته بودند در مسابقات حمل همسر در فنلاند نیز مقام نخست را به دست آورند.

 

گفته می شود سابقه و تاریخچه این مسابقه عجیب به سنت  نژاد اسکاندیناوی واینکینگ ها بر می گردد. هر زن در طول مسابقه سعی می کند سوار بردوش شوهرش زمین نخورد

  اخبارگوناگون ,خبرهای  گوناگون ,مسابقه شوهر سواری

 

  اخبارگوناگون ,خبرهای  گوناگون ,مسابقه شوهر سواری

 

  اخبارگوناگون ,خبرهای  گوناگون ,مسابقه شوهر سواری

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------