غوغای دو خواهر زال با چهره‌ای خاص در دنیای مد! +تصویـر



دوقلوهای 11 ساله اهل سائوپائولوی برزیل، دچار آلبینیسم یا همان زالی هستند؛ عارضه‌ای که باعث از بین رفتن رنگ دانه‌های پوست و مو می‌شود

 به گزارش خرداد؛لارا و مارا باوار (Lara and Mara Bawar) همان سوپر مدل‌های همیشگی دنیای مد نیستند اما ظاهر خیره‌کننده‌ی آنها، در حال ارسال امواج تکان دهنده‌ای از طریق صنعت مد و فشن است.

  اخبار گوناگون ,خبرهای  گوناگون ,دو خواهر زال

 

 این دوقلوهای 11 ساله اهل سائوپائولوی برزیل، دچار آلبینیسم یا همان زالی هستند؛ عارضه‌ای که باعث از بین رفتن رنگ دانه‌های پوست و مو می‌شود. البته این دوقلوها، این وضعیت را به طور کامل پذیرفته‌اند.

 

ویژگی خاص پوست و موی رنگ پریده‌ی این دوقلوها در سال 2016 میلادی، نظر یک عکاس سوئیسی را به نام وینیسیوس ترانوا (Vinicius Terranova) به خود جلب کرد، عکاسی که هم اکنون در سائو پائولوی برزیل زندگی می‌کند.

 

ترانوا از این دوقلوها در قالب پروژه‌ای شخصی به نام «فلوراس راراس» به معنای گل‌های نادر، عکاسی کرد تا نشان دهد که چگونه ناهمسانی می تواند حقیقتاً زیبا باشد. البته این دوقلوها، یک خواهر بزرگتر از خود به نام شیلا (Sheila) دارند که مانند آنها دچار آلبینیسم یا همان زالی نیست.

 

لارا و مارا و خواهرشان شیلا

  اخبار گوناگون ,خبرهای  گوناگون ,دو خواهر زال

لارا، مارا و شیلا؛ پس از این پروژه عکاسی به شهرت رسیدند و جدای از اینکه هزاران فالوئر به صفحه‌ی اینستاگرام آنها اضافه شده است؛ این سه خواهر، با شرکت‌هایی همچون نایک (Nike)، ایسانیس (Insanis) و بازار کیدز (Bazaar Kids) قرارداد امضا کرده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------