پرفروش ترین دوربین‌های عکاسی بازار+جدول عکسدار



آخرین قیمت انواع دوربین‌های پرفروش موجود در بازار را از گرانترین تا ارزانترین آنها در قالب جدول عکسدار منتشر کرد.

برای بسیاری از مردم خرید یک دوربین دیجیتال کار ساده ای نیست در واقع نه تنها دوربین‌های مختلفی با سایزها، قابلیت ها و قیمت ها متنوع وجود دارند بلکه گاهی مردم در شناخت نیاز اصلی خود نیز دچار سردرگمی هستند.


کسانی که بدنبال دوربینی با یک گام فراتر از یک دوربین تلفن همراه هستند به سمت این دوربین ها می روند که به طور معمول دارای خصوصیات زیر هستند :
 
* جمع و جور در حدی که در جیب قرار می گیرند.
* طراحی شده برای عملکرد اتوماتیک
* زوم بالای دوربین
* مناسب برای استفاده ی کلی و عمومی
 
برای خرید دوربین عکاسی هرگز موضوع باتری دوربین‌ها را دست‌کم نگیرید. اگر دوربین شما از باتری لی یون قابل شارژ استفاده نکند و به جای آن مجبور باشید باتری‌های سایز aa معمولی برای آنها تهیه کنید، این نوع دوربین‌ها به هیچ وجه مقرون به صرفه نیستند و مجبورید هر چند وقت یک بار برای تهیه باتری آلکالاین که نسبتا گران است، هزینه کنید.
 
اگر بخواهید باتری‌های قابل شارژ برای آنها بخرید این امر نیز مستلزم تهیه یک دستگاه شارژر است. مورد دیگر این‌که گرچه اغلب دوربین‌ها مقداری فضای ذخیره داخلی دارند، اما این فضا بسیار کم و صرفا برای موقعیت‌های اضطراری است که شما فراموش کرده‌اید تا کارت حافظه دوربین را داخل آن کنید.
 
بنابراین شما باید حداقل یک کارت حافظه sdhc با فضای ذخیره 4 گیگابایت را برای دوربین خود خریداری کنید. کارت‌های ارزان قیمت اغلب سرعت رایت داده پایینی دارند. بنابراین به نرخ کلاس (class rating) کارت حافظه که نشان‌دهنده حداقل سرعت رایت داده روی آن بر حسب مگابایت بر ثانیه (mb/s) است توجه داشته باشید، زیرا کارت‌های حافظه ارزان با سرعت کم باعث می‌شود در سرعت پاسخگویی و عکس گرفتن دوربین عکاسی شما محدودیت ایجاد شود.

در ادامه به جدولی از قیمت دوربین های موجود در بازار توجه کنید.

اخبار , اخبار گوناگون,پرفروش ترین دوربین‌های عکاسی,تصاویر پرفروش ترین دوربین‌های عکاسی

اخبار گوناگون - بازارخبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------