جاذبه جدید گردشگری آمریکا (+عکس)



اخبار گوناگون - جاذبه جدید گردشگری آمریکا (+عکس)

یک زندان هولناک در آمریکا که طی سال‌ها نام آن لرزه به اندام تبهکاران می‌افکند به جاذبه جدید گردشگری آمریکا تبدیل می‌شود.

یک زندان هولناک در آمریکا که طی سال‌ها نام آن لرزه به اندام تبهکاران می‌افکند به جاذبه جدید گردشگری آمریکا تبدیل می‌شود.

مسئولان صنعت گردشگری ایالت آیووا آمریکا قصد دارند در آینده نزدیک یکی از زندان‌ ایالتی این ایالت را که در یک منطقه جنگلی زیبا واقع شده را به جاذبه جدید گردشگری آمریکا تبدیل کنند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این زندان که در سال 1839 ساخته شده و یکی از گزینه‌های دولت آمریکا برای ثبت در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو به شمار می‌رود، در کرانه رود می‌سی‌سی‌پی واقع شده و طی قرن‌ها نام آن لرزه بر اندام تبهکاران می‌افکند. زندان‌ ایالتی آیووا تا چند سال قبل محل نگهداری صدها تبهکار بود تا اینکه از سال 2005 پروژه بازسازی آن آغاز شد و از سال آینده میلادی به جاذبه جدید گردشگری آمریکا تبدیل خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود سالانه حدود یک و نیم میلیون گردشگر در قالب تورهای ویژه زندان‌گردی از زندان‌ ایالتی آیووا دیدن کنند. آنها همچنین می‌توانند در غالب یک تور 45 دقیقه‌ای از بخش‌های مختلف این بنای تاریخی که همواره شایعاتی در مورد وجود صدها روح در آن به گوش می‌رسد، دیدن کنند. همچنین بخش‌هایی از این زندان به یک هتل تبدیل شده و گردشگران می‌توانند در سلول‌های تبهکاران مشهور یک شب را سپری کنند.

صنعت گردشگری یکی از ارکان اقتصاد آمریکا محسوب می شود و این کشور در بین کشورهای جهان بالاترین درآمد را از این صنعت دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جاذبه جدید گردشگری آمریکا

 

اخبار گوناگون - ایسنا

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------