تویوتا، پرفروش‌ترین خودروساز دنیا برای سومین سال متوالی+تصاویر



اخبار , اخبار گوناگون,پرفروش ترین خودروساز دنیا,تصاویری از تویوتا

 

شرکت خودروساز تویوتا موتورز موفق شد در سال 2014 رتبه نخست را در دنیا ازنظر میزان فروش خودرو به خود اختصاص دهد. بااین‌حال این شرکت ژاپنی پیش‌بینی مثبتی برای سال 2015 ندارد.

شرکت خودروساز تویوتا موتورز موفق شد در سال 2014 رتبه نخست را در دنیا ازنظر میزان فروش خودرو به خود اختصاص دهد. بااین‌حال این شرکت ژاپنی پیش‌بینی مثبتی برای سال 2015 ندارد.

تویوتا موفق شد در سال گذشته 10.23 میلیون دستگاه خودرو به فروش برساند. این شرکت ژاپنی توانست برای سومین سال متوالی از غول‌های بزرگی نظیر فولکس‌واگن و جنرال موتورز پیشی بگیرد و رتبه اول فروش خودرو در دنیا را به خود اختصاص بدهد.

بااین‌وجود پیش بینی‌هایی که خود شرکت تویوتا انجام داده حاکی از کاهش فروش کامیون ها و خودروهای سواری این شرکت در سال 2015 است. طبق اعلام خود تویوتا فروش این شرکت در سال 2015 به 10.15 میلیون دستگاه (1 درصد کمتر از سال 2014) کاهش پیدا خواهد کرد.

در مقابل شرکت آلمانی فولکس واگن توانست در سال 2014 با فروش 10.14 میلیون دستگاه خودرو در دنیا رتبه دوم پرفروش‌ترین برندها را به خود اختصاص دهد. پس از فولکس واگن، شرکت جنرال موتورز که مقر اصلی آن در شهر دیترویت امریکا است نیز توانست با فروش 9.92 میلیون دستگاه خودرو در سال 2014 رتبه سوم را از آن خود کند.

فروش 10 میلیون خودرو در سرتاسر دنیا در طول 365 روز عددی قابل توجهی است که بسیاری از خودروسازان خواستار رسیدن به آن هستند. در این میان ایجاد بازارهای جدید خودرو و شرکت ها و رقبای جدید به ویژه خودروسازان چینی عرصه را بر شرکت‌های موجود در بازار تنگ کرده است.

آمارها نشان می‌دهد که فروش شرکت تویوتا در آمریکا در سال 2014 نسب به سال قبل از آن در حدود 6 درصد رشد داشته است. میزان رشد فروش این شرکت در چین 13 درصد و در برزیل نیز 10 درصد بوده است.
مدل‌های کرولا و کمری تویوتا جزء پرفروش‌ترین مدل‌های سال 2014 این شرکت بوده‌اند.

 

تویوتا کمری 2015

اخبار , اخبار گوناگون,پرفروش ترین خودروساز دنیا,تصاویر تویوتا کمری 2015
تویوتا کرولا 2014

اخبار , اخبار گوناگون,پرفروش ترین خودروساز دنیا,تصاویر تویوتا کرولا 2014

اخبار گوناگون - بازار خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------