فروش تاج طلای ویکتوریا بکهام در حراجی +تصاویر



فروش تاج طلای ویکتوریا بکهام در حراجی +تصاویر

هنگامیکه "ویکتوریا آدامز" خواننده محبوب گروه "اسپایز گرلز" با "دیوید بکهام" ستاره مشهور فوتبال نامزد شد بزرگترین و مشهورترین زوج ستاره تاریخ متولد شدند.

هنگامیکه "ویکتوریا آدامز" خواننده محبوب گروه "اسپایز گرلز" با "دیوید بکهام" ستاره مشهور فوتبال نامزد شد بزرگترین و مشهورترین زوج ستاره تاریخ متولد شدند. این زوج مشهور هالیوودی که در حال حاضر ساکن لوس آنجلس هستند در یک بازی دوستانه فوتبال و در سال 1997 برای اولین بار با یکدیگر ملاقات کرده و به یکدیگر علاقمند شدند. آنها در سال 1999 طی یک جشن سلطنتی با شکوه و پر سر و صدا رسما ازدواج کردند و اکنون خبر میرسد که تاج طلایی که "ویکتوریا بکهام" در روز عروسی به سر داشت در یک حراجی به فروش خواهد رسید.

  

فروش تاج طلای ویکتوریا بکهام در حراجی


قیمت پایه برای این تاج الماس نشان که از جنس طلای زرد ساخته شده و بیش از 18 قیراط الماس ریز و درشت دارد 25 هزار پوند اعلام شده است اما کارشناسان معتقدند هواداران " ویکتوریا بکهام "که به تازگی به عنوان یک طراح مد برجسته در صنعت مد فعالیت دارد مبلغی بسیار بیشتر از این برای داشتن تاجی که وی به سر داشته است خواهند پرداخت.

طراح این تاج زیبا " اسلیم برت" طراح جواهرات معروف است که آن را به سبک تاجهای کوچک فرانسوی طراحی و ساخته است. این تاج در خانه حراج "بنهام" لندن به حراج گذاشته خواهد شد.

گفته میشود لباس عروس "ویکتوریا بکهام" در روز ازدواج نیز ارزشی معادل 60 هزار پوند داشته است. او هنگام ازدواج با دیوید بکهام فرزند اولش بروکلین را داشت که 4 ماهه بود و حلقه های ازدواج این زوج مشهور در لباس او قرار داده شده بود تا هنگام عقد پیمان زناشویی شاهد ازدواج پدر و مادر خود باشد.

 

فروش تاج طلای ویکتوریا بکهام در حراجی

 

فروش تاج طلای ویکتوریا بکهام در حراجی

 

منبع:pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------