آرایشگرِ موتوری!/ کوتاه کردن مو از بالای آتش فشان تا اعماق دریا + تصاویر



آرایشگری می‌تواند شغلی تکراری و خسته‌کننده باشد اما یک آرایشگرِ جهانگردِ روسی روشِ بی‌نظیر را برای هیجان بخشیدن به کارش پیداکرده است.

آرایشگری می‌تواند شغلی تکراری و خسته‌کننده باشد اما یک آرایشگرِ جهانگردِ روسی روشِ بی‌نظیر را برای هیجان بخشیدن به کارش پیداکرده است. دِنیس یوشین که خود را «آرایشگرِ موتوری» می‌نامد سوار بر موتورسیکلت  سراسر دنیا را می‌پیماید و آرایشگری‌های دیوانه‌واری انجام می‌دهد!

 

ماجرا از سال پیش و زمانی آغاز شد که یوشین اعلام کرد قصد دارد همسر و دخترِ 5 ساله‌اش را در شهر محلِ زندگی‌اش، کراسنویارسک، به مدت شش سال تنها بگذارد و دور دنیا بگردد. برنامه‌ی وی پایه‌ریزی سفری بود که هزینه آن با آرایشگری مردم در مسیر حرکت به دست می‌آمد که البته تا به امروز هم به‌خوبی جواب داده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,آرایشگرِ موتوری

 

اخبار,اخبار گوناگون,آرایشگرِ موتوری

 

 یوشین سوار بر موتورسیکلتی مجهز به وسایل شارژ کردنِ تجهیزات آرایشگری، در مرزهای بین‌المللی مشخصی سفر می‌کند. این وسایل برای وی بسیار اهمیت دارند زیرا دنیس باید به ازای دریافت سوخت، غذا و تجربه‌های ترسناک خدمات آرایشگری بسیاری ارائه دهد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,آرایشگرِ موتوری

 

اخبار,اخبار گوناگون,آرایشگرِ موتوری

 

این آرایشگر به روش‌های غیرمعمول در کشورهایی مثل مغولستان، چین، کره جنوبی و فیلیپین و در عجیب‌ترین مکان‌های موجود در این کشورها موی مشتریان را کوتاه کرده است؛ مثل بالای آتش‌فشانی روشن و یا حتی در حال چتربازی در ارتفاع 1000 فوتی از سطح زمین.

 

اخبار,اخبار گوناگون,آرایشگرِ موتوری

 

 اخبار,اخبار گوناگون,آرایشگرِ موتوری


آسمان آخرین گزینه ایست که انسان می‌خواهد آنجا موهایش را کوتاه کند اما یکی از مشتریان روسیِ یوشین به نام الکساندر ارلو می‌خواست آن را تجربه کند. خوب یوشین هم به او جواب رد نداد و در اِزای یک چتر سواری رایگان در آسمان ویتنام موهای این مشتری را کوتاه کرد.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------