عجایب دنیای اجاره‌ها +عکس



عجایب دنیای اجاره‌ها +عکس
این روزها چیزهای زیادی را می توانیم به صورت اجاره ای پیدا کنیم و برخی از چیزها نیز از گذشته به صورت اجاره داده می شده است.
در این میان برخی مواقع چیزهای برای اجاره گذاشته می شود که شاید فکر کردن در مورد آن ها بسیار سخت باشدچرا که بسیار غیر عادی هستند.

اجاره آیفون

 اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندني

اپل ازجمله شرکت های است که محصولاتش را با قیمت های بسیار گزاف برای فروش می گذارد و این در حالی است که شاید ارزش آن همه پول را نیز نداشته باشد همچنین این باعث می شود تا بسیاری از مردم توانایی خرید ان را نداشته باشند در حالی که دوست دارند آن را در دست بگیرند. این باعث شده است که برخی از افراد آیفون شان را برای اجاره بگذارند آن را به قیمت روزی 89 دلار اجاره دهند و استقبال گسترده ای نیز از آن شده است.
اجاره خودروهای لوکس اسپرت

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندني

 اجاره دادن خودرو برای برگزاری مراسم ها و عروسی ها شاید چیز عجیبی نباشد اما عده ای هستند که تنها به خودروهای گرانقیمت علاقه دارند ولی توانایی خرید آن را ندارند برای همین برای خودروهای بسیار لوکس پول های را میپردازند و برای مدت معینی آن ها را اجاره می کنند. این کار در برخی کشورهای اروپایی و آمریکا بسیار رواج دارد و به نوعی یک منبع درآمد حساب می شود.
تابوت اجاره ای

 اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندني

 شاید برای شما جالب باشد که بدانید عده ای دوست دارند تا در تابوت های خاصی تا محل دفن حمل شوند و این باعث شده است که تابوت نیز اجاره ای شود و برای رفتن به دنیا باقی نیز اجاره پرداخت کرد. این تابوت های که در کشورهای اروپایی اجاره داده می شود گاهی تا 10 هزار دلار نیز قیمت دارند.
ساعت اجاره ای

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندني

 بسیاری از افراد هستند که ساعت را یکی از مهمترین زینت های خود می دانند و اعتقاد دارند که همیشه باید از بهترین ساعت ها استفاده کنند. این باعث شده است صاحبان ساعت های گران قیمت آن ها را برای اجاره بگذارند و در قبال آن ها ودیعه ها و اجاره های سنگینی نیز میگیرند.
اجاره رینگ خودرو

 اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندني

افرادی که عاشق خودروهای اسپرت هستند از هیچ چیز دریغ نمی کنند و حتی حاضر هستند از رینگ اجاره ای نیز استفاده کنند. این رینگ ها در برخی از فروشگاه های اسپرت خودرو  باقیمت هفته ای 20 دلار اجاره داده می شود..../باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------