خواستگاری رومانتيک يک افسر پليس از دختر مورد علاقه اش +تصاویر



خواستگاری رومانتيک يک افسر پليس از دختر مورد علاقه اش +تصاویر
به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: "فيل جيسون" يک افسر 31 ساله پليس است و بعد از يک برنامه ريزي 6 ماهه در يک روش کاملا رومانتيک و غافلگيرانه از معشوقه 38 ساله خود خواستگاري کرد.

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

او براي اين کار ديدار از يک آکواريوم بزرگ را در نظر گرفت و با پنهان کردن حلقه نامزدي داخل يک صدف توانست زن مورد علاقه اش را کاملا غافلگير کند. او اين کار را درست در روز تولد 38 سالگي اين خانم انجام داد .او از قبل با کارگران اين موزه دريايي هماهنگ کرده و آنها را با خود همراه کرده بود.
"تريسي لابان" 38 ساله ميگويد : وقتي يکي از کارکنان موزه به من يک صدف به عنوان هديه تولدم هديه کرد اندکي متعجب شدم اما واقعا خوشحال بودم و زمانيکه صدف را باز کردم و انگشتر را ديدم واقعا متعجب شدم به سمت فيل برگشتم و او را ديدم که روي يک زانو نشسته و ازمن خواستگاري کرد. ما قبلا در مورد ازدواج صحبت کرده بوديم اما اين روش خواستگاري او واقعا مرا شگفت زده کرد. من واقعا تا آخرين لحظه متوجه نيت او نشده بودم.
اين آکواريوم بزرگ اولين جايي بود که اين زوج با هم آشنا شده بودند ،هردوي آنها معتقدند اين بهترين روز زندگي شان بوده است و براي هميشه در ذهنها باقي خواهد ماند.

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

 منبع:pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------