پسربچه ای که به واسطه موهای بلند و زیبایش به شهرت جهانی رسید +عکس



 شهرت جهانی,اخبار,اخبار گوناگون

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: پسر بچه اي که به واسطه موهاي بلند و زیبایش به شهرت جهانی رسید ، این پسر قرار است موهای زیبای خود را جهت زيباتر شدن يک دختر بچه به او هديه خواهد داد.
والدين يک پسر بچه 3 ساله فلوريدايي با قرار دادن تصاوير او در يوتويوب باعث شهرت جهاني فرزند خود شدند. اين پسر بچه سه ساله که "ژوزف" نام دارد داراي موهاي بسيار بلند و زيبايي است که در اين ويدئو ميگويد قصد دارد موهاي بلندش را به يک موسسه خيريه که موهاي مصنوعي براي کودکاني که در اثر مصرف داروهاي گوناگون موهاي خود را از دست ميدهند هديه کند. او ميخواهد موهايش به يک دختر بچه هديه داده شود تا او بتواند احساس کند زيبا جذاب است.
او ميگويد دلش ميخواهد " مرد آهني" سوپر قهرمان يک فيلم هاليوودي موهاي او را کوتاه کند. مادر "ژوزف" ميگويد او با انتشار اين ويدئو قصد دارد به پسرش کمک کند تا به نيت زيبايي که در دل دارد جامه عمل بپوشاد و از اين طريق قهرمان خود مرد آهني را نيز از نزديک ملاقات کند. او اضافه ميکند اين پسر بچه در 7 ژوئن امسال 4 ساله ميشود و از اينکه قرار است موهايش را هديه کند بسيار خوشحال است.
او اضافه ميکند زيبايي داستان اين پسر بچه در اين است که او دقيقا ميداند موهايش را به چه منظوري هديه ميکند و اين نشان ميدهد که او چه قلب بزرگ و روح لطيفي دارد.

  شهرت جهانی,اخبار,اخبار گوناگون

  شهرت جهانی,اخبار,اخبار گوناگون

منبع:pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------