جالب‌ترین درب‌های دنیا +عکس



جالب‌ترین درب‌های دنیا +عکس
در یک از اجزای اصلی خانه است و حریم شخصی شما را حفظ می کند. درب ها همیشه دارای حالت و شکل ثابتی هستند اما برخی درب ها نیز ممکن است خارج از حالت عادی و بسیار عجیب و جالب باشند.
تا به حال درب های زیادی طراحی شده است که تقریبا بسیاری از آن ها به یکدیگر شبیه هستند اما درب هایی نیز وجود دارند که شاید در ظاهر معمولی باشند اما باطنی خلاقانه دارند.
درب پینگ پونگی

جالب‌ترین درب‌های دنیا,درب پینگ پونگی

این درب که بیشتر مخصوص ورزشکاران و یا دانش آموزان بازیگوش ساخته شده است می تواند به یک میز پینگ پونگ خوب تبدیل شود. این میز توسط طراحی به نام "توبیاس فرانزل" ساخته شده است. در طرح اصلی ان تنها دو لولای اضافی که در جهت های خاصی می چرخند به درب اصلی اضافه شده است و آن را به یک میز بازی تبدیل کرده اند.
درب کرکره ای

جالب‌ترین درب‌های دنیا,درب پینگ پونگی

این درب ها توسط فردی به نام "ماتارو" طراحی شده است. این در دارای بخش های مختلف چوبی است که ارتفاع آن نزدیک به 7 متر و عرض آن نیز 3 متر است. این در از 40 تکه چوب جداگانه ساخته شده است و با توجه به سلیقه هر فرد طریق حالت میدهد. نحوه باز شدن آن نیز در هر بار فرق می کند و البیته بیشتر به صورت مواج این درب باز می شود.
در شکسته
یکی از خلاقانه ترین درهای دنیا را می توانید در آرژانتین پیدا کنید. جایی که یک طراح به نام "لئوناردو اریچ" با استفاده از خلاقیت و هنر نقاشی خودش درهایی را ایجاد میکند که در نگاه اول به نظر شکسته و از بین رفته نشان میدهد اما در اصل یک از درهای بسیار ایمن دنیا است.
درب هوا و نور

جالب‌ترین درب‌های دنیا,درب پینگ پونگی

یکی از درهای بسیار جالب و خلاقانه که تابه حال طراحی شده است "نور و هوا" نام دارد. این در دارای تعداد زیادی سوراخ بر روی خود است که هر کدام از آنها می توانند با استفاده از یک دستگیره خاص باز وبسته شوند. سازندگان این درب می گویند استفاده اصلی از ان برای در حیاط و یا بالکن است که نور زیبایی را به داخل خانه راهنمایی می کند.
درب ورود و خروج

جالب‌ترین درب‌های دنیا,درب پینگ پونگی

حتما شما نیز با مشکل "بکشید یا هل دهید" برای ورود به برخی مغازه ها مواجه شده اید. به تازگی یک شرکت فناوری درب های جدیدی ساخته است که بسیار سبک و از مواد مقاوم ساخته شده است. این درب یک نکته جالب را رعایت کرده است که در آن دستگیره ای در قسمت "عل بدهید" وجود ندارد و شما را مجبور به هل داد می کند و بسیاری از مشکلات ورود به مغزه از بین خواهد رفت..../yjc.ir

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------