عجیب‌ترین راههای درمان در دنیا +عکس



عجیب‌ترین راههای درمان در دنیا +عکس
همه روزه افراد زیادی در دنیا بیماری های مختلفی می گیرند و البته درمان های متفاوتی نیز برای آن ها وجود دارد اما بعضی ها، درمان های غیر متعارف را به راه های دیگر ترجیح می دهند.
کشورهای مختلف از گذشته و تاریخ شان سنت های بسیار زیادی دارند و به ان ها بسیار پایبند هستند. بسیاری از این کشور ها امروزه نیز از سنت های باستانی برای درمان بیماری ها استفاده می کنند. این درمان گاهی بیش از یک هزار سال قدمت دارد و حتی ممکن است تاثیر خاصی نیز نداشته باشد اما بازهم مردم دست از انجام آن بر نمی دارند.
جن گیری

طب سنتی درمان بیماریها به روش سنتی

یکی از روش های عجیبی که از گذشته تا به حال در بسیاری از کشورهای خرافی از جمله چین و هند استفاده می شود جنگیری برای از بین رفتن بیماری های مختلف است. این راه درمان بسیار عجیب است چرا که در آن بیمار در یک نقطه می نشنید و فرد دیگری وردهایی را زیر لب می گوید  و جنی را برای درمان آن ها احضار می کند. این روش بسیار عجیب و غیر قابل باور است و قطعا نتیجه ای ندارد اما همچنان افراد زیادی به آن ایمان دارند.
برق درمانی

طب سنتی درمان بیماریها به روش سنتی

این روش که یکی از بی رحمانه ترین روش های درمان بیماری های مختلف است در سال 1938 و در آمریکا به وجود آمد. در این روش بیمار روی یک تخت خوابانده می شود و سپس جریان های چند صد ولتی به بدن او متصل می شود. این راه درمان بسیار درد آور است و همچنین عوارض جانبی بسیاری دارد که ازجمله آن های می توانیم به از دست دادن حافظه، سرگیجه و حالت تهوع اشاره کنیم. این روزها این روش به نسبت کمتر استفاده می شود اما همچنان سالانه هزاران نفر تحت این درمان قرار می گیرند.
زنبور درمانی

طب سنتی درمان بیماریها به روش سنتی

یکی از راه های عجیب درمان بیماری های مختلف استفاده از نیش زنبور برای از بین بردن ویروس ها و یا دیگر مشکلات است. این روش درمانی از هزاران سال پیش در میان مردم کشورهای مختلف رواج داشته است. این روش چند سالی است در بیمارستان های برخی از کشورهای مختلف دنیا استفاده می شود و به تازگی محققان به نکته رسیده اند که نیش زنبور می تواند کمک به سزایی در از بین بردن بیماری سرطان کند.
انگل برای آلرژی

طب سنتی درمان بیماریها به روش سنتی

یکی از روش های درمان آلرژی که حتی بسیاری از پزشکان را متعجب کرده است انگل درمانی است. محققان در دهه 70 میلادی دریافتند که برخی از قوم های باستانی از انگل های روده برای درمان بیماری های مختلف استفاده می کرده اند. آن ها تعدادی از قبلیه های آفریقایی که به این بیماری مبتلا بوده اند را انتخاب کردند و متوجه شدند که آن هایی که دچار این انگل و یا کرم های قلاب دار در بدنشان هستند کمتر به آلرژی دچار می شوند. افراد زیادی هستند که هر ساله به آفریقا سفر می کنند تا انگل ها وارد بدنشان شود به گفته بیماران این روش بسیار دردناک و زجر اور است.
خوردن ماهی زنده

طب سنتی درمان بیماریها به روش سنتی

یکی از روش های درمانی باستانی که نزدیک به 200 سال قدمت دارد خوردن ماهی زنده برای درمان آسم است. این روش در هند طرفداران بسیار زیادی دارد و همه روزه افراد زیادی آن را تجربه میکنند. در این راه درمانی باید یک ماهی کوچک را زنده و بدون جویدن قورت داد و سپس یک قرص مخصوص خورد و 45 روز نیز از یک رژیم غذایی خاص استفاده کرد. افرادی که این روش را اجرا می کنند معتقدند تا به حال افراد زیادی بوده اند که به کمک این روش درمان شده اند. البته همیشه افراد اماده خوردن یک ماهی نیستند و ممکن است دچار مشکلاتی شوند.
مرگ درمانی

طب سنتی درمان بیماریها به روش سنتی

یکی از درمان های عجیبی که به تازگی در چین به وجود آمده است "مرگ درمانی" نام دارد. در این نوع درمان بیمارانی که مشکلات روحی و روانی دارند به مراکز خاص مراجعه می کنند و در آنجا در تابوت ها برای مدتی معین می خوابند تا مرگ را تجربه کنند. به گفته ابداع کنندگان این درمان"مرگ درمانی" می تواند بسیاری از مشکلات از بیماری های روحی تا استرس های شدید را به خوبی درمان کند و به گونه ای انسانی جدید از تابوت خارج می شود.
ریل درمانی

طب سنتی درمان بیماریها به روش سنتی

این نوع عجیب درمان کردن بیماری ها ریشه در کشور اندونزی دارد و مردم این کشور نیز علاقه خاصی به این نوع درمان دارند. در اندونزی افرادی که مشکلات جسمی و یا بیماری های ساده دارند روی ریل های قطار دراز می کشند تا بیماری هایشان درمان شود. این افراد اعتقاد دارند که پالس های الکتریکی قطار می تواند بیماری های آن ها را درمان کند. این کار از زمان ورود اولین قطارها به اندونزی شروع شده است و البته کار بسیار خطرناکی است چرا که آن ها تا زمان نزدیک شدن ترن از روی ریل بلند نمی شوند.
قلقلک درمانی

طب سنتی درمان بیماریها به روش سنتی

این نوع درمان از گذشته در اسپانیا طرفدار داشته است و البته به نظر یک شیوه درمان پر از خنده و شادی به نظر می رسد اما در اصل نحوه این نوع درمان با قلقلک دادن بسیار تفاوت است. در این نوع درمان 2  نفر تنها با نوازش انگشتان روی قسمت هایی از بدن افراد که دچار درد شده است باعث می شوند تا رگ های گرفته و عضلات آسیب دیده بهبود پیدا کنند.
شمع درمانی

طب سنتی درمان بیماریها به روش سنتی

شاید اسم این نوع درمان زیاد هم عجیب نباشد اما یکی از شیوه درمان های بسیار پر طرفدار در کشورهای مختلف دنیا است و البته ریشه خاصی برای آن یافت نشده است. در این روش یک شمع در حالی که روشن است در گوش بیمار قرار میگیرد و شروع به سوختن می کند کسی نمی داند آیا واقعا تاثیر خاصی دارد یا خیر. بسیاری از پزشکان این درمان را یکی از عجیبترین ها می دانند و مردم را از انجام آن منع می کنند.
سیلی درمانی
یکی دیگر از درمان های تازه پیدا شده "سیلی درمانی" نام دارد. یک موسسه زیبایی در تایلند این نوع درمان را انجام میدهد و اعتقاد دارد که سیلی زدن به صورت می تواند باعث زیبایی بیشتر افراد شود. این موسسه روش های مختلفی برای سیلی زدن پیشنهاد می دهد و هر کدام از آن ها نیز می توانند فواید خاص خودشان را داشته باشند. مدل های ماساژ، کشیدن پوست و لطیف کردن صورت از جمله پرطرفدارترین انواع سیلی خوردن است..../yjc.ir

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------