هوای نوار شمالی کشور خنک می‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی,وضعیت هوا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی کشور از کاهش دمای سه تا شش درجه‌ای استان‌های واقع در نوار شمالی کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در روز جمعه در ارتفاعات البرز در استان مازندران بارش‌ها پراکنده خواهد بود،‌ گفت: روز شنبه نیز در نیمه شرقی مازندران برخی نقاط استان گلستان، ارتفاعات شرقی تهران و ارتفاعات سمنان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

وظیفه با بیان اینکه در روز یکشنبه نیز در ارتفاعات شمال شرق تهران و ارتفاعات مرکزی مازندران رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: همچنین امروز در ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان رشد ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه در سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گاهی گردوخاک است اظهار کرد: از نظر شرایط دما نیز طی روزهای شنبه تا دوشنبه کاهش نسبی سه تا شش درجه در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

 

همچنین در سایر مناطق کشور طی روزهای آتی آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

 

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۰ شهریور) با بیشینه دمای ۳۴ و کمینه دمای ۲۴ درجه و در روز یکشنبه نیز با حداکثر دمای ۳۲ و حداقل دمای ۲۱ درجه پیش‌بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------