معاون دادستان کل کشور: ۲ وزارتخانه و ۲ سازمان مکلف به رفع مشکلات کامیونداران شدند



اخبار,اخبار اجتماعی,محمدجواد حشمتی

معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه گفت: در جلسه‌ای متشکل از مقامات مسئول دولتی که متصدی و متکفل تامین نیازمندی‌ها و رفع رجوع مشکلات کامیونداران هستند و همچنین بخش خصوصی شامل اتحادیه‌ها و هیات‌های صنفی که به ریاست دادستان کل کشور، برگزار شد مشکلات صنف کامیونداران مورد بررسی قرار گرفت.

محمدجواد حشمتی، معاون دادستان کل کشور در گفت‌وگو با میزان با اشاره به برگزاری جلسه به ریاست دادستانی کل کشور بیان داشت: جلسه بررسی مشکلات کامیونداران و راهکارهای حمایتی از آن‌ها، با حضور مقامات مسئول دولتی که متصدی و متکفل تامین نیازمندی‌ها و رفع رجوع مشکلات کامیونداران هستند و همچنین بخش خصوصی شامل اتحادیه‌ها و هیات‌های صنفی به ریاست دادستان کل کشور و با پیگیری معاونت حقوق عامه برگزار شد.

 

معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه اظهار داشت: مطابق اظهارات مطرح شده کامیونداران مشکلاتی از جمله بیمه، توزیع بار و کمبود لاستیک دارند که در این زمینه مسائلی طرح گردید مقرر شد معاونت وزیر صمت در حوزه مربوطه، سازمان تامین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بخش‌های متولی موضوعات را پیگیری کنند.

 

وی افزود: سازمان راهداری هم موظف شد مشکلات را حل و فصل و مدیریت کند تا شرکت‌های واسطی که خاصیت ندارند و کمکی نمی‌کنند و فقط به دنبال سود خود هستند ساماندهی و یا حذف شوند.

 

حشمتی در ادامه گفت: یک اقدام جمعی در خصوص مشکلات کامیونداران در حال انجام است تا به مرور مسائل مربوطه برطرف شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------