هشدار دادستانی به سگ گردانان در فردیس کرج



اخبار,اخبار اجتماعی,سگ گردانی در فردیس کرج

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از نیروی انتظامی این شهرستان خواست به محض مشاهده افرادی که مبادرت به آوردن سگ در سطح شهر، پیاده‌روها و پارک‌ها به عنوان تفریح یا خودنمایی می‌کنند متذکر شوند تا نسبت به انتقال حیوان اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، حسن جهانشاهلو طی نامه‌ای به فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس عنوان کرد: در پی مطالبه به حق مردم در برخورد با افرادی که مبادرت به سگ گردانی می‌کنند و نظر به اینکه آوردن سگ در خیابان ترس بین اطفال و افراد ایجاد می‌کند و مصادیق متعددی از حمله و آسیب به شهروندان در دادسرای فردیس وجود دارد، موضوع منطبق با مواد 618، 619 و 688 قانون مجازات اسلامی از حیث وظیفه پیشگیری از وقوع جرم تعرض به افراد، ایجاد ترس، ایجاد جرح و تهدید علیه بهداشت عمومی به کلیه کلانتری‌ها و یگان‌های تخصصی ابلاغ می‌شود.

 

به کلیه کلانتری‌ها و یگان‌های تخصصی ابلاغ می‌شود به محض مشاهده افرادی که مبادرت به سگ‌گردانی در سطح شهر، پیاده‌روها و پارک‌ها به عنوان تفریح یا خودنمایی می‌کنند متذکر شوند تا نسبت به انتقال حیوان، اقدام کنند.

 

این افراد در صورت اجرا نشدن دستور قضایی، جلب و تحت الحفظ به دادسرا اعزام شوند و همچنین سگ تحویل مراکز نگهداری حیوانات شود. بدیهی است مامورین شهرداری هم موظف به همکاری در اجرای دستور قضایی هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------