طرح ترافیک جدید برای سال آینده هنوز نهایی نشده است



اخبار,اخبار اجتماعی,طرح ترافیک

به گفته معاون عمرانی وزیر کشور، طرح زوج و فرد برای سال آینده تغییری نخواهد کرد این در حالیست که طرح جدید ترافیک مطرح شده برای سال ۹۷ هنوز نهایی نشده و باید نظر پلیس نیز دراین باره تامین شود.

به گزارش ایسنا، محمدعلی افشانی در حاشیه جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور بااشاره به طرح‌های زوج و فرد و طرح ورود به محدوده ترافیک گفت: در خصوص طرح زوج و فرد برای سال آینده تغییری حاصل نخواهد شد اما در خصوص ورود به محدوده طرح ترافیک جلسات متعددی برگزار شد.

 

وی ادامه داد :طرح به گونه‌ای است که هیچ افزایش قیمتی نسبت به سال جاری ندارد و اگر افراد رعایت کنند قیمت‌ها به شدت کاهش می‌یابد که البته نهایتا این موارد بایستی به شورای شهر تهران برود.

 

معاونت عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی اضافه کرد: در جلساتی که برگزار کردیم نکته مورد توجه این بود که هیچ افزایش ورود ماشین به محدوده طرح نداشته باشیم. همچنین در این طرح مساعدت هایی که به ادارات می‌شد، حذف می شود و طرح به نفع مردم خواهد بود.

 

افشانی اظهار کرد: در حقیقت شاید کمی دستگاه‌های اداری کمتر ازشرایط فعلی سهمیه داشته باشند اگرچه سهمیه‌ها محفوظ است اما چون روزانه بایستی خریداری شود، نسبت به شرایط فعلی به هیچ وجه افزایش قیمت ندارد.

 

وی تصریح کرد: طرح باید در شورای شهر تصویب شود و هنوز نهایی نیست. همچنین بایستی نظر پلیس هم در این طرح تامین شود. قرار شد دوربین هایی برای پایش نصب کنند و شهرداری نیز موظف شد قبل از اجرای طرح، دوربین ها را نصب کند، ضمن اینکه این طرح به طور طبیعی تفاوت فاحشی باسال جاری ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------