مدارس استان البرز، قزوین و مناطق کوهستانی گلستان فردا یکشنبه تعطیل است



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: به دلیل بارش سنگین برف مدارس نوبت صبح و عصر شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا تعطیل است.

به گزارش میزان، مدیرکل بحران استانداری البرز اعلام کرد:به علت بارش برف در تمام شهرستان های استان البرز، مقاطع تحصیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی فردا یکشنبه در شیفت صبح وعصر تعطیل خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: مدارس شهرستان های آسارا و طالقان فردا یکشنبه تمام مقاطع تحصیلی صبح وعصر تعطیل اعلام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بارش برف در استان البرز ازصبح امروز آغاز شده و دربرخی مناطق هنوز هم ادامه دارد.

 

در مناطق کوهستان نظیر جاده کرج - چالوس بارش برف باعث انسداد مقطعی جاده شده بودکه سریعا بازگشایی شد.

 

در شهرستان طالقان ، نظرآباد نیز بارش سنگین سبب تعطیلی مدارس درنوبت عصر امروز شنبه شد.

 

بارش ها در شهر کرج مرکز استان البرز از ظهر به صورت برف بود که بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان البرز این بارش ها تا روزآینده نیز ادامه خواهد یافت.

 

 تمامی مدارس استان قزوین فردا یکشنبه تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دلیل تداوم بارش برف و سرما و یخبندان معابر، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در استان قزوین فردا یکشنبه در نوبت صبح تعطیل است.
سالار قاسمی در گفتگو با مهر اظهارداشت: به دلیل بارش برف که از صبح امروز شنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد در تمامی شهرستانهای استان بویژه مناطق کوهستانی شاهد کولاک و یخبندان هستیم که این بارشها بر اساس اعلام هواشناسی تا عصر فردا یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

 

وی بیان کرد: به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا مدارس ابتدایی نواحی یک و دو قزوین و شهرستان البرز و همچنین مدارس تمامی مقاطع سایر مناطق استان قزوین، امروز شنبه ۷ بهمن در نوبت بعدازظهر تعطیل شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف و یخ زدگی معابر با اعلام ستاد مدیریت بحران همه مدارس تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم در نواحی 14 گانه استان در نوبت صبح روز یکشنبه مورخ ۸ بهمن ماه ۹۶ تعطیل است.

 

قاسمی تصریح کرد: تصمیم گیری در خصوص تعطیلی نوبت عصر مدارس تا ظهر فردا اعلام می شود.

 

مدارس مناطق کوهستانی گلستان تعطیل شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: یکشنبه تمام مدارس مناطق صعب العبور و کوهستانی گلستان به دلیل برودت هوا تعطیل است.
به گزارش مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان، محمد رضا وطنی اظهار کرد: یکشنبه تمامی مدارس مناطق صعب العبور و کوهستانی گلستان به دلیل برودت هوا تعطیل است.

 

وی افزود: بارش برف، سرمای شدید و برودت بالای هوا، موجب شد تا مدارس این مناطق فردا ۸ بهمن ماه، در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شود.

 

وی افزود: چنانچه تعطیلی این مدارس در روزهای بعد نیز تمدید شود، مراتب از طریق رسانه‌ها به عموم مردم اعلام خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------