سخنگوی شورای شهر تهران: شورا هنوز به بحث مصارف بودجه شهرداری تهران ورود نکرده است



اخبار,اخبار اجتماعی,علی اعطا

انتشار خبر در نظر گرفتن ۴۵ میلیارد تومان بودجه شهرداری تهران برای «پاداش‌های اتفاقی» اعضای شورای شهر را بر روی این ردیف‌ها حساس کرده است.

هفته گذشته اعتمادآنلاین در بررسی ردیف‌های بودجه شهرداری تهران، ردیف‌هایی را منتشر کرد که واکنش‌های زیادی به همراه داشت. یکی از این ردیف‌ها که در برابر آن عدد ۴۵ میلیارد تومان به چشم می‌خورد، تحت عنوان «پاداش اتفاقی» و ردیفی دیگر با ۴۰ میلیارد بودجه تحت عنوان «اختصاص به اشخاص حقیقی و مؤسسات» در لایحه بودجه شهرداری برای سال ۹۷ آمده بود. 

 

طی این چند روز برخی اعضای شورای شهر خبر از بررسی این موضوع داده‌اند البته سخنگوی این شورا به اعتمادآنلاین گفت: «فعلاً فقط منابع لایحه بودجه سال ۹۷ در شورا بررسی شده و هنوز وارد بحث مصارف نشده‌ایم و قرار است که این موضوع در جلسات آینده بررسی شود.»

 

علی اعطا در جواب اینکه آیا اعضای شورای شهر بر روی برخی ردیف‌های خاص حساس شده‌اند یا نه، می‌گوید: «به هر حال نماینده‌ها تحقیقات خودشان را شروع کرده‌اند و با توجه به اینکه بررسی مصارف بودجه در دستور کار هر سه جلسه آینده شورای شهر قرار دارد نماینده‌ها بر روی ردیف‌های خاص متمرکز شده‌اند. حالا باید ببینیم تصمیم آنها در صحن چه خواهد بود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------