امکان ورود به عراق بدون روادید به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست



اخبار,اخباراجتماعی,پیاده روی اربعین

 مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه در بازدید از مرز شلمچه گفت: به طور مطلق ورود به کشور عراق بدون داشتن روادید به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست. ..

به گزارش ایسنا، علی چگنی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: با تمهیدات و زحمات شبانه‌روزی تمام دستگاه‌های مرتبط خوشبختانه کار صدور روادید به روز شده است و در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

 

او با اشاره به ازدحام زائران در مرزها گفت: با توجه به این‌که بعضی از زائران تحت تاثیر احساسات مقدس، لحظه آخر تصمیم‌ گرفته و بدون روادید اقدام به این سفر می‌کنند، با وجود ازدحام و شلوغی در مرز با مشکل مواجه می‌شوند از طرفی زائرانی که گذرنامه و روادید از قبل تهیه کرده‌اند با کمال آرامش به سمت کربلای معلی و پیاده‌روی عظیم اربعین مشرف می‌شوند.

 

چگنی از وضعیت مطلوب مرز شلمچه، دفاتر صدور روادید و کنسول گری عراق در خوزستان خبر داد و اظهار کرد: در بازدیدی که از مرزهای خوزستان داشتیم با توجه به ازدحام سیل عظیمی از زائران به مرزهای خوزستان جهت عزیمت به کشور عراق و حرم مطهر حضرت امام حسین(ع)، خوشبختانه شاهد ترافیک روانی هم در جاده‌های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه و هم تردد زائران در پایانه‌های مرزی هستیم.

 

مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه در خصوص الزامی بودن داشتن گذرنامه و روادید جهت سفر به عتبات عالیات گفت: به طور مطلق تاکید می‌شود امکان عبور به کشور عراق بدون داشتن روادید امکان‌پذیر نیست و اگر کسی با این تفکر به مرز بیاید، ادب زیارت اربعین حسینی را رعایت نکرده است.

 

وی به زائرانی که بدون گذرنامه و روادید با تصورات اشتباه به مرزها می‌آیند توصیه کرد: نیروی انتظامی با تلاش و زحمات شبانه‌روزی در تلاش است تا هیچ زائری بدون گذرنامه نماند و با مراجعه به مراکز مشخص شده جهت اخذ گذرنامه و روادید اقدام تا سفری آرام و بی‌دردسر داشته باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------