وزارت ارشاد: مجوز فعالیت BBC در ایران همچنان تعلیق است / تنها برای تهیه یک گزارش به خبرنگاران این شبکه مجوز داده ایم



اخبار,اخباراجتماعی,نوش آبادی

سخنگوی وزارت ارشاد اعلام کرد: مجوز صادر شده برای BBC برای یک هفته و جهت تهیه یک گزارش پیرامون مسائل هسته‌ای داده شده است.

نوش آبادی در خصوص تعلیق مجوز bbc  در ایران گفت: دفتر bbc همچنان تعلیق است و این مجوز صادر شده برای تهیه یک گزارش پیرامون مسائل هسته ای داده شده است.

وی با بیان اینکه این مجوز محدود و  یک هفته ای است افزود: آنها تعهد داده اند که در چهارچوب مقررات و ضوابطی که برایشان تعیین شده است طی یک هفته  گزارشی را در خصوص مسائل هسته ای  تهیه کنند.

نوش ابادی که با نسیم گفتگو می کرد، گفت: تنها وزارت ارشاد این مجوز را نداده است بلکه این مجوز   توسط یه کمیته سه نفره که متشکل از نهادهای امنیتی و وزارت خارجه است انجام شده است.

سخنگوی وزارت ارشاد با بیان اینکه دفتر همچنان تعلیق اش باقی است افزود: bbc  در گزارش مورد نظر باید از سیاه نمایی پرهیز کند و شئونات خبرنگاری را رعایت کند؛ تحت نظارت اماکن و نیروی انتظامی در مکان هاییی که قبلا گزارش داده اند باید کارشان انجام شود.

وی گفت: انها در این گزارش می خواهند نظرات مردم را در خصوص مسائل هسته ای جویا شوند؛ اگر تخطی کنند دیگر مجوز موردی برایشان  صادر نمی شود.

 

اخباراجتماعی - انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------