پرداخت مطالبات فرهنگیان پیش از پایان سال ۹۳



اخبار,اخبار اجتماعی,اخبار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش

 سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نظام رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: در این طرح فرهنگیان بر اساس تجربه، مدرک تحصیلی و تلاش در حوزه‌های علمی و پژوهشی و حرفه‌ای امتیازاتی را کسب می‌کنند و بر این اساس فوق‌العاده شغل آنها متناسب با امتیازات کسب شده افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: امیدواریم در روزهای باقیمانده سال 93 طرح رتبه‌بندی معلمان برای بررسی و تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال شودو از مهر 94 مرحله عملیاتی آن آغاز شود.

بطحایی در پاسخ به این پرسش که مطالبات معوق فرهنگیان چه زمانی پرداخت می‌شود،‌خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که موجب رنجش همکاران شده و یک اعتراض صنفی در بعضی از آنها ایجاد کرده است، مطالبات و معوقات فرهنگیان است.

وی ادامه داد:‌در برخی موارد برخی فرهنگیان در بعضی زمینه‌ها از سال 90 تاکنون مطالباتی داشتند که سخنگوی دولت هم اشاره کرد و بخش عمده این مطالبات قبل از پایان سال 93 پرداخت خواهد شد.

به گزارش فارس، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در همین هفته بخشی از پرداخت‌ها را آغاز کردیم یعنی پرداخت بخشی از حق‌التدریس‌ها آغاز شده و در هفته آینده هم ادامه خواهد داشت؛‌حق‌الزحمه امتخاناتی که در خرداد ماه برگزار شده و بعضی از همکاران این حق‌الزحمه را دریافت نکردند و عمده مطالبات قبل از اتمام سال 93 پرداخت می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که معوقات پاداش پایان خدمت فرهنگیان چه زمانی پرداخت می‌شود، گفت: پاداش بازنشستگان سال 92 در اوایل سال 93 پرداخت شده است.

بطحایی افزود: از گذشته اینچنین بوده است که معمولا پاداش پایان خدمت با یک سال تاخیر پرداخت می‌شود و کسی که در سال 92 بازنشسته شده است پاداش خود را در سال 93 دریافت کرده است.

وی گفت: در سال 93 بازنشستگانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند در اوایل سال 94 پاداش پایان خدمت خود را دریافت خواهند کرد؛ بر این اساس تاکنون در حوزه پرداخت پاداش پایان خدمت با تاخیر مواجه نبوده‌ایم.

اخبار اجتماعی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------