تلگرام و اینستاگرام موقتاً محدود شد/ فیلتر تلگرام و اینستاگرام کار وزارت ارتباطات نبوده است



اخبار,اخبار اجتماعی, تلگرام و اینستاگرام


 خبرگزاری صدا و سیما به نقل از یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: با تصمیم سطوح عالی امنیتی فعالیت تلگرام و اینستاگرام به طور موقت محدود می شود.

به گزارش سرپوش، این مقام مسئول ادامه داد: این تصمیم در راستای حفظ آرامش و امنیت شهروندان اتخاذ شده است.
 

اخبار,اخبار اجتماعی, تلگرام و اینستاگرام


پاول دورف رئیس تلگرام در پستی خبر از فیلتر شدن تلگرام داد
به گزارش سرپوش، پاول دورف نوشت: مقامات ایران پس از آنکه درخواستشان برای بسته شدن کانال «صدای مردم» و دیگر کانال های اعتراضی مسالمت آمیز رد شد، دارند تلگرام را فیلتر می کنند.

 

 فیلتر تلگرام و اینستاگرام، به دستور مقامات بالا دستی در یکی از نهادهای ذیربط امنیتی رخ داده و دستوری از سوی وزارت ارتباطات در کار نبوده»

در همین حال، ایلنا گزارش داد: یک منبع آگاه نیز درباره قطعی شب گذشته ارتباطات سیار و اختلال در ارتباطات ثابت گفت: ارتباطات سیار روز گذشته با دستور مجموعه وزارت ارتباطات یا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قطع نشده بود و تمامی اختلالات مربوطه به دستور مقامات بالا دستی در یکی از نهادهای ذیربط امنیتی رخ داده است.

 

وی تاکید کرد: باتوجه رخدادهای چند روز اخیر، دستور داده شده است تا در صورت برگزاری تجمعات قطعی نقطه‌ای ارتباطات ثابت و قطع اینترنت موبایل خواهیم داشت.

 

از دسترس خارج شدن تلگرام و اینستاگرام مقطعی است

- معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره خارج شدن تلگرام و اینستاگرام از دسترس کاربران، گفت: دولت بنای تعطیلی شبکه‌های مجازی را ندارد اما وقتی ایجاد اختلال می‌شود طبیعی است که از ابزارهای کنترل اجتماعات غیرقانونی استفاده و تصمیمات مقطعی گرفته شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------