پلمب عوارضی آزاد راه قزوین - زنجان به دستور دادستان قزوین



اخبار,اخباراجتماعی, آزاد راه قزوین - زنجان

دادستان قزوین از پلمب عوارضی قزوین-زنجان و ممنوعیت اخذ عوارض در این محور خبر داد.

به گزارش ایسنا،  حجت الاسلام والمسلمین صادقی دادستان عمومی و انقلاب قزوین درباره علت ممنوع شدن اخذ عوارض در این محور تا اطلاع ثانوی با اشاره به اینکه در نه ماهه امسال تلفات در این محور با رشد ۲۴ درصدی مواجه بوده است گفت: متاسفانه در نه ماهه گذشته امسال شاهد  ۴۶ نفر فوتی در این محور بوده ایم که طبق نظر کارشناسی حدود ۹۰ درصد عامل این تلفات متوجه مشکلات زیر ساختی جاده و عدم توجه به مرمت و بهسازی مسیر از سوی شرکت متولی این آزادراه بوده است.

وی افزود: این در حالی است که روزانه به صورت میانگین ۱۷۰ میلیون تومان عوارض از طریق این عوارضی از مردم اخذ می شود و در مقابل کمترین توجهی به مرمت و بهسازی، رفع چاله ها، بهبود سیستم روشنایی، روکش آسفالت و ... نشده است.

صادقی تاکید کرد: پیش از این با ارسال نامه به مسئولان شرکت دولتی که متولی و مسئول عوارض این محور مواصلاتی است و عوارض را از مردم دریافت می کند خواستار رفع نواقص شده بودیم اما توجه چندانی نشده بود.

این مقام قضایی با تاکید بر اینکه برخی نارضایتی های مردم از بی توجهی متولیان به چنین مواردی شکل می گیرد گفت:این محور پرتردد ۲۰ سال است که مورد بهره برداری قرار گرفته و بسیار ضروری است که حداقل بخشی از حجم عوارض دریافتی از مردم در این محور صرف مرمت و ایمن سازی آن شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------