راه‌اندازی سامانه «شهریه» مدارس غیرانتفاعی از 25 بهمن‌ماه



اخبار,اخباراجتماعی,مدارس غیرانتفاعی

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مصوبه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش، گفت: سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از حذف آزمون ورودی پایه هفتم استقبال می کند.

به گزارش ایسنا،  مجتبی زینی وند در بیست و دومین جلسه شورای سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز غیردولتی که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، از راه‌اندازی سامانه شهریه از 25 بهمن 96 خبر داد و افزود: دراین سامانه به شکلی برنامه ریزی شده است که کلیه مراحل تعیین و اخذ شهریه، الکترونیکی انجام می شود و هیچ گونه قرارداد دستی بین اولیاء و مدرسه منعقد نمی شود.

زینی وند از راه‌اندازی 5 سامانه الکترونیکی در سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد و تصریح کرد: سامانه نظارت بر شهریه در مدارس غیردولتی، سامانه رسیدگی به شکایات، سامانه خرید خدمات آموزشی و سامانه صدور مجوز الکترونیکی از جمله سامانه‌هایی هستند که در این سازمان فعال شده‌اند.

وی ادامه داد: سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از حذف آزمون در پایه ششم ابتدایی برای ورود به مدارس غیردولتی استقبال می کند و آن را گامی مثبت در جهت تحقق ساخت های تربیتی و اجرای سند تحول می داند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، خاطرنشان کرد: تقویت نظارت بر اخذ شهریه در مدارس غیردولتی و همچنین هدفمندکردن بازرسی ها از جمله مواردی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

در این جلسه میرزاده عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بر بومی گزینی در مدارس غیردولتی تأکید کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------