اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیما



اخبار,اخبار اجتماعی,وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج اعلام کرد: « در حال حاضر در منطقه ابرهای جوششی با ارتفاع پایه ابر حدود ۳۵۰۰ پا (۱۰۰۰ متر) دیده می‌شود. از بعد از ظهر امروز بر میزان ابرناکی افزوده می‌شود و به‌تدریج بارش در منطقه امدادی پیش بینی می‌شود که در ارتفاعات مه آلود و بارش بصورت برف و با توجه به وزش باد شدید همراه با کولاک برف است.»

به گزارش ایسنا ، در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: «بارش بطور متناوب تا نیمه شب ادامه خواهد داشت که موجب محدودیت و کاهش دید قائم وافقی می شود و عملیات پروازی در سطوح میانی و پایین را محدود خواهد کرد. در سطوح پایین جو از نیمه‌های شب به‌طور موقت از میزان پدیده و ابرناکی کاسته می‌شود و انتظار می‌رود که از صبح فردا (3 اسفندماه) وضعیت هوا و دید افقی و قائم برای انجام عملیات پروازی مناسب‌تر شود.


اوایل روز جمعه (4 اسفند) وضعیت هوا به طور موقت بهتر ولی مجددا از بعد از ظهر افزایش ابر و بارش باران و برف پیش بینی می شود که تا اواخر وقت روز جمعه ادامه خواهد یافت.

بر اساس مدل‌های هواشناسی و داده‌های رادیو سوند تراز دمای صفر درجه طی امروز و فردا حدود ۷۰۰ میلی باری (۳ کیلومتری از تراز دریا)خواهد بود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------