رفع مشکل پرداخت معوقات فرهنگیان، به‌زودی /مشق شب دانش‌آموزان کمتر و کیفی می‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی,سید محمد بطحایی

وزیر آموزش و پرورش در خصوص تخلفات احتمالی نام نویسی در مدارس گفت: با بازرسی های به موقع تاکنون نسبت به گذشته تخلف‌ها کمتر شده و گزارش‌های مردمی نیز کاهش یافته است و سعی می‌شود که این مشکل به صفر نزدیک شود. .

به گزارش ایسنا،  سید محمد بطحایی در حاشیه بازدید از مدارس استان گلستان با اشاره به بحث گرانی نوشت افزار در آستانه سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: با توجه به افزایش دو برابری نرخ نوشت افزار به خصوص با برندهای خارجی، توصیه می شود خانواده‌ها بیشتر از تولیدات داخلی استفاده کنند تا هم توجیه اقتصادی داشته و هم به رونق کالای ایرانی کمک کند.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده جلساتی با مدیران و معلمان برگزار می شود تا شرایط برای دادن مشق دانش آموزان نسبت به گذشته بهتر و تکالیف آنان کمتر شود.

وزیر آموزش و پرورش در مورد معوقات فرهنگیان نیز گفت: تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام شده و امید داریم به‌زودی بخش اعظم این مشکلات برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید به منظور تامین نیروی فرهنگی مورد نیاز مدارس کشور ۲۵ هزار دانشجو جذب دانشگاه های فرهنگیان می‌شوند این دانشجویان از بین دارندگان مدرک دیپلم بوده و باید دوره چهار ساله تکمیلی را طی کنند.

بطحایی بیان کرد: همچنین با برنامه ریزی انجام شده و براساس قانون، ۱۸ هزار نفر با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هم دوره یک ساله تربیت مدرس را در دانشگاه فرهنگیان آغاز خواهند کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------