بارش ها در نوار شرقی کشور ادامه دارد



اخبار,اخباراجتماعی,هواشناسی

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی ها نشان می دهد بارش ها تا چهارشنبه در نوار شرقی کشور ادامه دارد.

مسعود حقیقت روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شب گذشته بارش های خوبی در ناحیه شرقی در پهنه زاگرس در الیگودرز، سرخس، نیریز فارس، کلات نادر، قوچان، هرات یزد، فردوس در خراسان جنوبی، لاهیجان، مشهد، تربت جام و جغتای خراسان رضوی گزارش شده است.

وی اظهار داشت: به نظر می رسد طی دو روز آینده در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شرق فارس، یزد، هرمزگان، کرمان، بخش هایی از استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری بارش باران گاهی رعد و برق همراه با وزش باد خواهیم داشت.


وی گفت: امروز برای بخش هایی از استان سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک را شاهد خواهیم بود.

حقیقت ادامه داد: چهارشنبه بارش های پراکنده را برای استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و جنوب کرمان پیش بینی شده است.

کاهش دمای صبحگاهی در تهران
مدیر کل پایش سازمان هواشناسی گفت: در تهران طی سه روز آینده پدیده خاصی نخواهیم داشت اما امروز احتمال بارش های پراکنده در ارتفاعات پایتخت وجود دارد.


وی افزود: اما به نظر می رسد روزهای پایانی هفته در تهران صبح های سردی داشته باشیم و کمینه دما در این مدت به حدود 6 درجه خواهد رسید.


حقیقت گفت: بیشینه دمای پایتخت در سه روز آینده بین 17 تا 18 درجه در نوسان خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح تهران 8 درجه و بیشینه دما در روز گذشته 14 درجه بود.

 گرمترین و سردترین نقاط کشور
مدیر کل پایش سازمان هواشناسی اظهار داشت: دلگان در استان سیستان و بلوچستان با 35 درجه و ورزقان در استان استان آذربایجان شرقی با منفی 6 به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------