کمک به درمان مادر بیمار



اخبار,اخباراجتماعی, کمک به درمان مادر بیمار

مادری سالمند عضو خانواده 9 نفری که ساکن روستایی در استان لرستان می باشند ایشان به بیماری دفع پروتین کلیه دچار شده است که باید تحت نظر مداوم پزشک مورد درمان قرار گیرند تا کلیه هایشان را از دست ندهند علاوه بر آن به علت آرتروز زانو باید مفصل زانویشان تعویض گردد .

همسراین مادر مریض به علت کهولت سن و بیماری پروستات از کار افتاده می باشند و کلیه کارهای منزل را دختر 36 ساله خانواده که بیکار و بیسواد می باشند بر عهده دارند.پسربزرگ خانواده بر اثر تصادف از ناحیه پا آسیب دیده و با انجام 2 بار عمل جراحی ناحیه پا همچنان قادر به اشتغال نمی باشد. فرزند دیگر خانواده از ناحیه چشم مشکل دارند و باید تحت درمان قرار گیرند.

این خانواده حتی سرویس بهداشتی مناسب نداشته و برای استحمام با هیزم آب گرم می کنند در ضمن برای ساخت مسکن 4 میلیون تومان وام گرفته اند که بدلیل عدم واریز قسط سررسید این مبلغ به 14 میلیون عودتی رسیده است.

حال در نظر داریم مبلغی را با کمک شما عزیزان تهیه و در اختیار این خانواده قرار دهیم تا بتوانند قسمتی از هزینه های درمان مادر پیر و سالخورده خود را تامین نمایند.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان مادر و کمک به این خانواده آبرومند نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------