رایگان بودن عوارضی در مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی (ره) در 14 خرداد



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی,عوارضی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از رایگان بودن عوارض در مسیر تهران ـ قم و مسیرهای منتهی به حرم حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: با توجه به اینکه حرکت زائران به سمت حرم امام خمینی (ره) از عصر روز چهاردهم آغاز می‌شود، همکارانم تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم را برای روانسازی ترافیک در دستور کار قرار داده‌اند.

 به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری با بیان اینکه پلیس راه اسکورت برای تمامی کاروان‌های اتوبوسی به مقصد حرم حضرت امام خمینی (ره) را پیش بینی کرده است، گفت: از زائران می‌خواهم که هنگام ورود و به ویژه هنگام پایان مراسم و بازگشت حتما صبر و تحمل داشته باشند. مسوولان کاروان‌ها نیز موظف هستند که با پلیس همکاری کرده و به هشدارها توجه کنند.

 

وی با بیان اینکه طرح تابستانه پلیس از اول تیرماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات تابستانی ادامه خواهد داشت، اظهارکرد: دستگاه‌های مختلفی از پلیس راه، اورژانس، هلال‌احمر، راهداری، امدادخودروها در این طرح مشارکت داشته و در سراسر کشور حضور دارند. همچنین تدابیری را برای مسیرهای پرترددتر همچون هراز و کندوان پیش‌بینی کرده‌ایم که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به طرح نوروزی امسال نیز اشاره کرد و گفت: در طرح نوروزی سال 96 در مجموع شاهد کاهش تلفات و جانباختگان حوادث رانندگی در سال 95 بوده‌ایم این در حالی است که در سال گذشته 2 میلیون وسیله نقلیه به چرخه ترافیک کشور وارد شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------