ممنوعیت و توقف عملیات اجرایی در کاخ ثابت پاسال



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی,کاخ ثابت پاسال

«حناچی» در نامه‌ای به قالیباف با تاکید بر ممنوعیت و توقف عملیات اجرایی در کاخ ثابت پاسال بر اساس پیگیری معاونت امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری، خواستار ارایه گزارش وضعیت ملک مزبور در اسرع وقت به دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران شد.

 به گزارش ایسنا، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به شهردار تهران، بر ضرورت توقف عملیات اجرایی در سایت خانه تاریخی موسوم به کاخ ثابت پاسال تاکید کرد و خواستار ارایه گزارش وضعیت مزبور در اسرع وقت به دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران شد.

 

در نامه معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی به شهردار تهران آمده است: "پیرو نامه شماره  ۳۰۰ / ۳۷۰۴۶ (سوابق پیوست)، در ششم مهر 94 در مورد ضرورت توقف عملیات اجرایی در خانه تاریخی موسوم به کاخ ثابت پاسال در خیابان آفریقا، خواهشمند است دستور فرمایید ضمن صدور دستور توقف هرگونه اقدامات رویه‌ای و اجرایی، گزارش وضعیت این ملک، شامل احکام طرح تفصیلی، دستور نقشه، مجوزها و مدارک مربوطه که تاکنون صادر و یا درخواست شده است را در اسرع وقت جهت بررسی به دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال کنند.

 

در این رابطه نظر به پیگیری معاونت محترم امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری و ضرورت ارائه گزارش اقدامات مربوطه در راستای حفظ آثار طبیعی تاریخی شهر تهران، همچنین حسب اختیارات نظارتی دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری، بدیهی است از تاریخ صدور این نامه تا زمان تعیین‌تکلیف این ملک هر اقدامی که زمینه تخریب این خانه ارزشمند را فراهم نماید ممنوع است. "

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------