بابت تصادف دو قطار عذرخواهی می‌کنیم/ شرکت مترو مسئولیت حادثه را می‌پذیرد



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,مترو

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با وجود سیستم‌های هوشمند هدایت مترو و با توجه به حجم و تعداد قابل توجه سفرهای روزانه، علت این حادثه باید به صورت کارشناسی و دقیق مورد بررسی قرار گیرد و مطابق ضوابط مترو کمیسیون حوادث به فوریت تشکیل و در حال بررسی چرایی و چگونگی علت حادثه است.

 به گزارش ایلنا، مازیار حسینی در رابطه با حادثه مترو طرشت گفت: متاسفانه حادثه امروز ایستگاه طرشت باعث مجروح شدن تعدادی از شهروندان و مسافران مترو تهران شد.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد : خوشبختانه حادثه مترو تلفات جانی نداشت و با کمک عوامل اورژانس عمده مجروحان حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.

 

او با تاکید بر قبول مسئولیت حادثه توسط شرکت بهره برداری مترو ضمن عذر خواهی از شهروندان بدلیل وقوع این حادثه گفت: با وجود سیستم‌های هوشمند هدایت مترو و با توجه به حجم و تعداد قابل توجه سفرهای روزانه، علت این حادثه باید به صورت کارشناسی و دقیق مورد بررسی قرار گیرد و مطابق ضوابط مترو کمیسیون حوادث به فوریت تشکیل و در حال بررسی چرایی و چگونگی علت حادثه است.

 

حسینی افزود: پرسنل مترو تهران در تلاش هستند تا هرچه سریعتر نسبت به بازگشت خط به حالت عادی و خروج قطار آسیب دیده هستند تا هرچه سریع‌تر خدمات رسانی به شهروندان آغاز شود.

 

معاون شهردار تهران بر پیگیری علت حادثه و در صورت نیاز  خدمات رسانی به مجروحینی که نیاز به تداوم درمان داشته باشند، توسط شرکت مترو تهران تاکید کرد.

 

حسینی گفت: تعداد دقیق مجروحان حادثه و اخبار تکمیلی بصورت رسمی منتشر می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------